11 februar 2012

bamsekopper

Bordet har fått på litt prinsessegull her og der, og glitrer som bare det, til stor begeistring for lillemalien. Gullet er sånne løse folie-ark som festes med spesiallim (Panduro) og lakkes etterpå. Lett som bare det. Stolene er fra IKEA.


Her er det ruskevær idag. Planen var å ta med nistemat og unger ut på tur, men når jeg ser været utenfor tror jeg nesten jeg må finne på noe annet. Idag skal nemlig mali-mo mannen begynne å legge flisene i gangen her (jippi) og da tar jeg mer enn gjerne med ungene ut og overlater jeg huset til han.

Det fineste bamsedukkeserviset på bildet her dro snilleste feen-Linda med seg hele veien fra Stavanger. Snille, skjønne Linda. Jeg hadde ønsket meg dette serviset siden jeg så det i Stavanger, men i et anfall av sparsommelighet kjøpte jeg det ikke (du vet sånn; nei...ungene har nok leker...). Selvfølgelig angret jeg som bare det etterpå, og da er det jammen greit å få spesiallevering fra Linda. I tillegg til å være fint, er det veldig solid også, og har så langt tålt en ganske så hardhendt lillebror som tegjest, og det er jo litt greit.

Tusen takk for alle koselige bursdagshilsener! Nå skal frokosten ryddes unna her, og dagen planlegges. Håper at du som er innom også får en flott lørdag!




11 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå sött de var det bordet:)...ha en mysig lördag...Love från Maria på inredningsvis.

vår lille verden sa...

Hei:)Så snilt gjort,det er godt med slike venner..
Nydeligste bordet:)
Nyt lørdageb..
klem

Yvonne sa...

Å så utrolig koselig!! en hver prinsesses drøm =)
Ha en fin helg=)
Klem fra Yvonne.

Anonym sa...

Så søtt med servicet og bordet og stolene til:)kjempefint.

Ha ein forsatt fin lørdag!

Den Grønne Baljen sa...

Gratulerer med vel overstått dag =))

Så utrolig flott bord...og den haugen med bamser minner om da min datter var liten ..hun hadde hauge vis med bamser..

ønsker deg en fin helg =))

Kerstin

Ramme Alvor sa...

Utruleg lekkert!

laurdagsklem!

Unknown sa...

Kjempe fint princesa bord! Den gull folie bruker min far til rammer i butikken sin og den er veldig special å se på.

Ønsker deg en fint helg!
Vicky

Marte sa...

God kveld i stua!

Wow, imponerende samling med kosedyr jeg skimter på bildet! :o)
Såå søte kopper da, kaffibesøk er veldig pop her i huset også om dagen:o) Vi spiser rosiner og puffaris, det er jo tross alt EKTE mat;D

Har jobbet litt på kveldene nå, samt de to siste lørdagene, regner med å være skikkelig i gang iløpet av uken.. Takk og LOV for at vi i alle fall har onsdagene fri altså! Må bare få lillebror skikkelig varm i trøyen i bhg før jeg begynner å holde han hjemme for kosen sin del.. Må bare komme oss inn i ny hverdagsrytme, så vil jeg svært gjerne på tur! Høy prioritet!:O)

Ha en fin helg - og en fin morsdag til deg! <3

Klem!

astudentway.com sa...

Helt vidunderlig bord! Aww :)

Marianne sa...

Flott :)
Klem fra Marianne

sa...

Utrolig søtt bamseservise :) Passer perfekt inn på rommet til Amalie :) Ønsker deg en herlig dag med dine kjære! Klem Anette