19 mars 2008

Award!




Awarded parties must nominate five people who have not received the award.
The blogs that receive the award must serve some purpose.
Awarded parties must post the award banner on their site.
The banner must remain linked to the above linked site.

Jeg har fått en blogaward!
Av kjempekoselige Tove; lykke og lykkeliten. Så kjekt! Tusen takk skal du ha Tove! Nå var jo reglene sånn for denne awarden at man ikke kunne gi den til noen som allerede hadde fått den, ellers ville du ha fått den av meg! Bloggen din er et selvsagt stoppested hver gang jeg logger på. Du skriver så koselig om deg og dine at jeg nesten føler jeg kjenner deg hehe. Jeg har lyst å sende den videre til disse 6 bloggerne;

Annettenett. Denne blogginnen er en kreativ jente som lager de flotteste ting, og noe av det selger hun også. Ikke bare syr hun de søteste griser du kan tenke deg, hun syr lekre vesker også. Hun er dessuten en racer på hekling, og jeg har nesten klart å lure henne til å lære meg opp (hihi Annette, jeg tolket det som et ja).


Huset i hagen. Fordi hun rett og slett har en kjempefin blogg! Denne jenten lager også fine ting, spesielt dukkesengene hennes har vel havnet hjemme hos endel bloggere etterhvert. Jeg skal kjøpe meg en snart jeg også, bare gullungen blir LITT større.


BO. Denne jenten er etter min mening i en klasse for seg. Det er ikke kvalmt med hemningsløst skryt når det er fortjent? BO skriver varmt og morsomt om livet sitt og hun tar de nydeligste bildene du kan tenke deg. Hun har et blikk for bilder komposisjon og fremfor alt lys som jeg syns er fantastisk. Vakre, vakre bilder.

I count my blessings. Fru Kruse; skriver om ting som gleder henne, og de gleder meg også! Stort og smått fra livet og om livet. Her er det mye å se på og tenke på sånn litt etterpå.

Tante Mimmi sin blogg er det ekstra kjekt å følge med på fordi vi har gått på skole sammen en gang i tiden. Mimmi skriver så nært og varmt og morsomt om barna sine og om livet generelt. Et veldig koselig re-bekjentskap her i Blogglandia!

Heimdal. Fordi Marie tar sånne nydelige bilder av så mange spennende blomster og planter i den flotteste hagen. Vårstemning garantert i denne bloggen, uansett vær og føreforhold på de hjemlige trakter.
...ble visst 6 stykker det. Jaja. Fine blogger alle seks.

8 kommentarer:

min sin lille tue sa...

Hei på deg og gratulerer med award:)
Du er selvsagt velkommen i klubben, morsomt med flere medlemmer. Setter deg opp på lista jeg, så titter jeg innom deg igjen. Godt det er flere av oss som har funnet ut at ting kan ta tid innimellom.
Ønsker deg ei god påske.

BO sa...

Tusen takk!
Veit ikkje kven du er, så du får heller gi eit hint eller ei beskriving av deg, viss du ynskjer at eg skal veta kven du er.
Ha ei god påske!

Zizzi Molde sa...

Hei hei, og takk for hyggelig hilsen hos meg. Alltid kjekt å hilse på nye bloggere og du var intet unntak. Herlig blogg du har :-)
Håper vi ses igjen, inntil da, en fortsatt god påske!

Marie sa...

Gratulerer med award! Så kjekt at du vil gje han vidare til meg. TUSEN TAKK! Nå har eg den frå før så eg skulle vel strengt tatt ikkje hatt han. Eg skriv på sideelementet at eg har fått han hos deg og. Igjen tusen takk for award og ikkje minst gode ord!

(((klem)))

Krusedull sa...

Gratulerer med velfortjent award til deg! Og tusen takk for at du tenkte på meg når du skulle gi den videre! Det var så hyggelig, og inspirerer meg til å fortsette bloggingen! Takk for de gode ordene også!
stort : ) fra meg

Tante Mimmi sa...

Hei!
Tuusen takk! Det var jo kjempekoselegt!! Og endeleg får eg til å legga att beskjed her også!
Då kan eg jo endeleg skryta i veg over alle dei fine og delikate biletene på sida di!!
Men...til liks med BO, så lurar eg jo veldig på kven du er!! Og ventar berre på at påskegjestane dine skal reise slik at eg får greie på det!!
God påske!

Tove sa...

Tusen takk for de fine ordene:) Moro å høre

Så stilig med den kransen fra bryllupet deres, den var kjempenydelig:) Hurra for gjenbruk/ "nybruk":)

klem

Nette sa...

Tusen takk skal du ha, det var kjekt ja:)