10 desember 2015

Julekalender 2015: med et lite glimt fra kjøkkenet



Med to små halvsyke her hjemme idag, så blir det halvdårlige mobilbilder her på bloggen. Is og pepperkakehjerter, det hjelper iallefall når en liten er småsliten og har litt feber og tett nese. Her har formiddagen gått med til å oppdatere oss på Sofia den første på Disney Junior. Det kjennes ut som om vi har tatt helg allerede, iallefall nesten. Men med mali-mo mannen hjemme fra jobbreise er det klart for en tur på jobb for meg imorgen. Og er det endelig helg. Håper 

Og ser dere de mørkeblå veggene? Jeg trekker pusten litt hver gang jeg kommer inn på kjøkkenet nå. Det er fortsatt litt sånn..oj! Men på en veldig positiv måte. Det ble jo så bra!





3 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

SÅ SPENNANDE MED MØRKEBLÅ VEGGAR.
KJEKT DU/DOKKE TØRR.

GOD BETRING I HEIMEN :-)

KLEM OG FORTSATT GOD ADVENT!

mali-mo sa...

Så kjekt at du synes det refleksjon på livsvegen! Må få tatt noen bilder av "det ferdige resultatet" her snart! Jeg ble iallefall veldig glad for resultatet!

Anonym sa...

Fin farge! Og er det Praha-koppen jeg skimter på bordet der nede? God bedring til minien! Hilsen hemmelig ;)