19 januar 2011

januarlillejulaften


Rett som det er så er det sånn at ting ikke blir helt som man hadde tenkt. Jeg har ikke verdens skarpeste hukommelse til vanlig, og ikke blir den bedre av å gå her hjemme og stulle i ammetåken heller. Hihi. Derfor har vi idag lillejulaften for dere som tok lodd i blogglotteriet mitt ;) Bedre seint enn aldri, heter det vel?

Jeg har denne gangen prøvd meg på å bruke random.org for å trekke en vinner. Jeg klarte ikke å få lagt inn bildet av selve trekningen, så dere får bare tro meg på mitt ord ;) NUD-lampen går dermed til kommentar nr 41, som er denne:

20 desember, 2010 09:14
Martes atelie` sa... Så leit at du ikke fikk plass. Jeg har også ønsket meg en lenge, så jeg vil mer enn gjerne være med på din herlige julekalender.
Ha en fin dag. Hilsen Marte.

Gratulerer med ny NUD-lampe Marte! Håper jeg får se bilde av hvordan den får det i sitt nye hjem ;) Send meg adressen din, så kommer lampen i posten (kanskje ikke imorgen den dag, men den kommer...)!

11 kommentarer:

Martes atelie` sa...

NÅ ble jeg overrasket!!!! Takk. Sitter her å smiler for meg selv jeg. Går det ann å være så heldig da.
Ha en fin dag!

nr14 sa...

Grattis til heldig som fikk den fine lampa:)

Skjedd masse masse her....gratulerer med "lillebror". Herlig tid og håper dere koser dere nå:)

klem

SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

Grattis till vinnaren som är en riktig lyckans ost ;)

Kramar till mali mo

Villa Björkenäs Backen sa...

God natt!

Vad fint !
Jag önskar dig en trevlig helg!

Kramar

LIVS LYST sa...

Hihi. Da er det godt å kunne skylde på ammetåken..hihi!

Liv

Rosa sa...

hehe, det er jo ingenting i vegen for litt vetlejolaftan i januar, når det gjeld slike kjekke ting! Grattis til den heldige vinnaren, og god klem til deg i ammetåka!

et kjært hjem sa...

Gratulerer til vinneren! Så fint jenterom,mange lekre detaljer! Gratulerer så mye med minsten, en nydelig liten gutt!

Tomines hjem sa...

hEI BLOMST!!!♥♥♥

huff ja .. er det ikke bare såå kjipt med tapeten..

det du må er visst: Grunne sponplatene med evnt maling eller lim, slik at du lager en hinne.. etter det kan du kjøre i gang som vanlig.. lim og tapet.. om du ikke gjøre det forsvinner limet inn i sponplaten, og vips.. så har du tapetheng og sleng eller bobler..

aaaaaaaaaaarg!!!!

suss til storesøster.. mellomsøster og lillebror..

og selvsagt en stooor til deg. ♥

Mia, New Room Interior sa...

GRATULERER!! :-) Flott premie! Ha en super dag! Klem

Forever Love sa...

Grattis til heldig vinner!!
Lillelam-teppet ligner og et er på vei i posten til ................. lillebror hihi. Var på UL i dag og i juni kommer det en liten gutt:)

Nydelig teppet du har strikket, har bestillt et av strikkedamen min også -sånn for sikkerhets skyld!

Fin kveld til deg.

Klem Tonje

Blåveispiken sa...

Heisann! Takk for koselig kommentar :o) For ett nydelig hjem du har! Her gleder jeg meg til å følge med fremover. Og for noen herlige barn du har. Kos deg masse hjemme, plutselig er man i jobb igjen ;o) Ha en strålende helg! Klemmer, Marianne