06 januar 2011

takknemlig


Lykkelig og takknemlig nyter jeg disse første dagene hjemme sammen med lillebroren. Tiden flyter rolig avgårde full av amming, kosing og masse snusing av deilig babylukt. Vi har det rett og slett helt fantastisk fint!

Han må uten tvil være verdens snilleste lille baby, vi har knapt hørt skikkelige vræl her ennå. Han ble jo født knapt tre uker før tiden og må derfor følges litt ekstra, men han er så flink å spise at han vokser i rekordfart og allerede har begynt å få både bollekinn og dobbelthake. Som sin mor altså ;) 

245 koselige hilsener fra dere etter forrige innlegg, og mailer, blomster og kort fra kjent og ukjent...tusen hjertelig takk til alle dere som har tenkt på oss og som gleder dere sammen med oss disse dagene! Jeg er heldig som har så flotte lesere!

Her hos oss er det fremdeles jul, julepynten er nemlig fredet her hjemme frem til 14 januar ifølge mannens barndomstradisjoner, så vi skal fortsette å kose oss i barnålregnet noen dager til. Deretter gleder jeg meg til å få inn litt vårlige stemninger etterhvert. Også må vi jo begynne å lage gutterom!!!

65 kommentarer:

Anonym sa...

Hei,

Er det noen som fortjener å nyte dette så er det dere. Så deilig at lillebror (ja han er visst blitt vår alles lillebror, "smiler")spiser, vokser og er fornøyd med tilværelsen, men så er jeg også sikker på at han er kommet til verdens beste familie da!
Ønsker deg fortsatt deilige dager.

Hilde B.

Christine C sa...

For et nydelig, nydelig bilde :-) Må få gratulere så mye med en herlig liten gutt. Klem, Christine

Sommerlyst sa...

Åååå så herlig bilde av en nydelig liten gutt!

Gratulerer så mye! Kos dere og nyt dagene - de går jo så alt for fort!

Klem

Anonym sa...

Fantastisk nydelig <3
Har dere tenkt på navn til
lillebror enda? <3

Nyt tiden <33

Trine sa...

Så skjønn!
Grattulerer så mye.
Du må nyte tiden med lillebror,
den går så alfor fort.
Kos dere masse.

RosMari sa...

GRATULERER! Det var en flott gutt dere har fått og nyt tiden sammen, for den går så altfor fort. ♥

Kjersti sa...

Gratulerer med nydelig gutt! Har tenkt msse på deg, og er glad for at alt gikk bra.
Kos deg med babytiden. Den er jo både litt slitsom og fantastisk :)
Gleder meg til å følge gutteromet bli laget - ganske så sikker på at det blir fint ettersom det er du som står bak.
Hilsen fra Kjersti med prinsesser på 21 mnd og tre mnd :))

victoria (huset i byen) sa...

Så godt at lillebror vokser seg stor å sterk, så godt å høre at dere har det bra og nyter tiden sammen, det er sååå fortjent og jeg gleder meg med dere....
Nyt den herlige babytiden med lille gullet...
klem victoria

Alettesiriane sa...

Så kjekt å høre at dere har det godt.Dette er en fin tid for dere.Så koseligt!!!!!

Sommerfuglen sa...

Fine lillebroren med fineste lillebrornavnet. Det heter nemlig min lillebror og :)

Fru Fryd sa...

Hjertelig tillykke med prinsen. Han er nydelig. Kos dere og nyt hverandre:-)
Klem

hobbyvimsa sa...

Herlig liten prins.Kos dere å nyt tiden:)Heldig du som er ferdig å har babyen i armene,jeg har enda 2 mnd igjen,skal på 3 D ul i morgen så da får jeg en liten snik titt:)Ha en fin kveld til dere alle sammen,Klem LINDA:)

Barbros lille atelier sa...

Gratulerer så mye med prinsen! Kjekt at alt går fint:-)

Det er noe helt spesielt med å ha en nyfødt baby i huset. Kos dere:-)

Klem

Martes atelie` sa...

Så herlig å se bilde av lillebroren. Sitter å smiler for meg selv her. Skjønner godt at du nyter dagene. Kos deg masse.
Gleder meg til å se gutterommet bli til.

Hem och Lycka sa...

Låter underbart, njut och ta hand om er! Underbar bild!

kram Mia

Emmas Verden sa...

..fortsett med kos og snusing ;)) det er ei deilig tid dere er i nå..nyt den sammen hele familien..
godt nytt år til deg og dine..
klem Anne♥

Idun // Breidablikk sa...

så godt å høre at han vokser og trives og har det bra! <3

nyyyyyt dagene - det har det alle fortjent! :)

*klem*

Jannicke sa...

for et herlig bilde.. så fantastisk at alt er bra!
God klem fra J.

ELLEMELL sa...

tre uker allerede!
bare nyt,nyt og nyyyt:)

gleder meg til gutterom og et helt år med lillebror, lillemalien og mali mo og mann!:)et spennende år som du deler litt av med oss- det er herlig!

klem ellemell

ANETTESHUS.COM sa...

Er SÅ glad så glad:)))) på deres vegne, Mali-mo!!! Fortsett og kos dere med lillegutt! Denne første tiden er magisk:)

Største klemmen
ANETTE

Johanne Brekkevold sa...

Takk for hilsen inne hos oss:)
Det er en deilig tid! Selv om vi har nattevåk. Ikke like ille etter fennikelte og mer pupp. Kos deg Mali-Mo med familie:)

Ramme Alvor sa...

So flott ein kar! Gler meg med dykk, og unnar deko kvart eit lite sekund av lukka dykkar!:)

Mange klemmar!

cissemosse sa...

Gratulerer så masse, Mali-mo-familien!!!Har tenkt så mye på dere, det var en stor glede og lettelse å lese at en velskapt og nydelig liten gutt er født!Kos dere masse!

Pafrika Og Belkini sa...

Fineste gutten! Gratulerer igjen, og til storesøster Amalie! :)

Unknown sa...

Hælledussen, så fin han er!! Nå ble jeg ordentlig babysjuk igjen...! Kos dere masse, det har dere virkelig fortjent:)
Igjen; GRATULERER så mye:)

Klem!

Alfa sa...

Så nydelig han er. Må få gratulere så mye. Nyt tiden hjemme. Er jo så godt:0)
Klem Alfa

Margith sa...

Hvor ser jeres lille dreng skøn ud, tillykke med ham. Håber i alle har det godt.

linn sa...

nydelige guten,
gratulera så mykje! :O)

-klem

BO sa...

Koooos dåke! Å kjenn kor inderlig rett og slett forelska du blir ein sånn liten gutaklump! :-)
Gledar meg veldig til "navn-release"! :-D
Ha ein gode dag!
*Her er det også juletre og jul. 13-nde dag jul burde vell pynten ut, men me får ta da i helga!

Helena - ullvi32 sa...

Åh så mysigt med en liten igen! Och fin blogg har du också, tur för mig att jag snubblade in här!
God fortsättning!

Mia, New Room Interior sa...

Så koselig!! Vel fortjent for deg å bare kunne nyte dette, og jeg kjenner nesten babylukten når du skriver, det er så koooselig!! Ha en god dag! Klem

Pia sa...

Gratulerer så mye med en skjønn liten gutt! Ønsker deg og dine et riktig flott 2011!

Unknown sa...

Gratulerer med en nydelig gutt!:) Så klart du/dere får så mange hilsninger, jeg tror ikke dere helt skjønner hvor mange dere har berørt, og som følger og føler med dere, og som spent har følgt med svangerskapet ditt:) Hipp hipp hurra for små guttemirakler!:)

Varm klem!

Industri house sa...

GRATTIS!! till den fina pojken! Är så glad för er skull. Måste också bara säga att din blogg är jättefin! Följer den ofta. Ha det bra, kram jessica.

Kine sa...

Ååå så nydelig!!:) Gratulerer så mye med lillemann,vel fortjent!
Kos dere masse framover!klæm

Marte sa...

Så godt han har det:))
Høres ut som du virkelig nyter det!
SÅ bra:))

God helg til deg og dine fine:)

Huset i Hagen sa...

GRATULERER! Jeg er så glad på dine vegne for denne skjønne lille gutten din! Jeg blir helt rørt! Nyt dagene, og GODT NYTT ÅR! Stor klem fra Anita

Stines Hjem - Livet på landet sa...

HERLIG er han!!! Ååå, som jeg gleder meg på deres vegne :)

Anonym sa...

gratulerer så utrolig masse, dette var så godt å lese! nyt tiden og hverandre:) ønsker dere alt godt!

Refleksjon på livsvegen sa...

Nyt desse dagane..
Føles så uendeleg leeenge sidan mine var små..

God helg!

mykstart sa...

Så vakkert og deilig og nydelig det høres ut å være i den bobla der! :-) Nyyyyt! Klem i hundreogti.

Hos Jorunn sa...

Så vakker og fin han er mali-mo!! Gratulerer med lillebror, så lykkelige dere må være nå. Jeg gleder meg sammen med dere. Kos dere masse og nyt dagene. Stor klem fra Jorunn

Min Still By Maia sa...

Så nyyyydelig han var! Gratulerer så mye. Jeg unner dere virkelig denne familielykken av hele mitt hjerte...

Mange varme klemmer fra Maia

Liv Elin sa...

Godt å høre dere koser dere og veslemann ser ut til å trives med livets start ! :)

Her er det hjemme-alene-dag på meg , da mannen og ungene er i bursdagsselskap. Jeg holder meg hjemme og prøver å jage vekk baseluskene som har inntatt bihulene......koser meg med korslaget og blogging , så har det egentlig ikke så verst ! ;)

Ha en kjempefin lørdagskveld !

klem <3 Liv Elin

Lidyll sa...

Så utrolig koselig!:) Gratulerer så mye!:) Flott bilde også!:)Ønsker dere en fortsatt fin helg!:)

His and Hers Kitchen sa...

Du kjenner ikke meg og jeg kjenner ikke deg, men jeg følger med dere og HURRA! Han er her og deg gikk bra!!! :-D Så glad for dere!!!

Annie sa...

Fine lille gutten :)

Drømmen om en eplehage sa...

Kjæreste I, gratulerer så mye med vakre lille, lillebror!

Tiden fyker, men jeg vet du skatter hver et lite øyeblikk. La verden fare og nyt dagene som du gjør.

Et lite vidunder som skal vokse seg stor. Det er magisk ♥

De varmeste klemmene!

Livet i Fattighuset sa...

Vakkert, vakkert! Gratulerer med den lille gutten, Mali-mo :-) Tenker Lillemalien er superstolt storesøster!

Marie

Rosa sa...

herlege, herlege innlegg, mali-mo! Det er så vel unt, og det tyder jo mengdene med helsingar på og utanforbloggen at andre syns òg. Eg gler meg iallefall til å fylgje med på både vårblomar og guterom her hjå deg.

Nyt dagane vidare!

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Så deilig at dere koser dere sånn, og kan nyte den første tiden med hverandre! Lykke til videre, og så gleder vi oss til flere bilder av gutten med begynnende bollekinn!

Klem Cathrine :-)

Anonym sa...

Heihei.
For en fantastisk liten prins. Gratulerer så mye. Skjønner at dere er takknemlige og stolte nå. Ønsker dere alt godt, både små og store.
Klem Hege.

KATRINES INTERIØR sa...

Jeg gleder meg STORT på deres vegne! Gratulerer så utrolig masse med en liten, velskapt og vakker gutt. Det er så bra at alt gikk fint. Heldigvis. Nyt det i fulle drag.

Unknown sa...

Herlig liten gutt du har fått!
Og kjempe fin blogg du har.
klem Silje

Christina sa...

Hei på deg!

Takk for koselig kommentar hos meg:)
Jeg ble kjempeglad når jeg så du hadde tittet innom:)

Globusen er kjøpt hos Notabene og hvis jeg minnes rett tror jeg den fantes i lilla & rosa også..
Den er kjempefin og ungene synes den er veldig morsom.Samt de husker og lærer seg om dyr o.l i verden;)

Håper alt står bra til med dere og lillebror.Er det ikke deilig å bare nyte,susse og nusse??
Har han forresten fått noe navn?

Kos dere masse.Klem C

Familien i Fjellborg sa...

Sååå nydelig
gratulerer med den lille prinsen
nyt dagene

klem anita s

Heddas gode grunner sa...

Gratulerer! Så nydelig han ser ut!! Bra dere koser dere. Du må slappe av og nyte denne tiden :)

Spire sa...

Takk for koselig kommentar inne hos meg, og da fant jeg jo denne flotte bloggen! :) Utrolig inspirerende. -Og gratulerer med julegaven! Nydelige bilder av den skjønne lillebror.
La meg til som følger her, og titter innom snart igjen.
LenaE

Chanette sa...

Gratulerer så mye med en vakker liten gutt. Så utrolig skjønn. Klart det var den flotteste julegaven. Kos dere masse :)klem

Bente sa...

Så herlig! Gratulerer! Nydelig bilde, og nydelig innlegg. Kos dere masse denne tiden!

Anonym sa...

Hei. Flotte barn du har. har fulgt bloggen din en stund. Fin liten gutt dere fikk. Har fire barn selv. Hva heter barna dine?

Jorid + NOE Blog sa...

Hei vennen!
Så deilig og nydelig å høre <3 Kos deg, nyt og lukt!

Godklem

Jikkes sa...

What a beautifull son....congratulations!

-X-

Magdalena sa...

gratulerer!! så underbart..
hadde ikke fått med meg dette..
sååå stort!! unner dere dette av hele mitt hjerte...
klemmer¨¨*

Herman Grans ♥ sa...

Gratulerer så masse :)
Ett nydelig bilde av ein nydelig liten gutt :) Hilsen Grete