18 juni 2011

ferie










Pus og hus blir passet av min bror. Tusen takk, du er en knupp!

Etter en tur i hagen har jeg allerede bestemt at i juni neste år blir det hjemmeferie. Det er jo egentlig synd å reise bort nå når alt er på sitt vakreste. Jeg har fem gammeldagse peoner her nå, og tre av dem står fulle av knopper i år. Rosene er også såvidt igang med blomstringen. Som dere ser venter endel jobb på oss når vi kommer tilbake. Inngangspartiet skal gå fra å være en smal sti full av ugress til å bli drenert grusvei med stenkanter og trinn. Det er iallefall planen ;)

Idag reiser mali-mo familien på en ukes ferietur til sol og varme i sydligere strøk. Dette gjør jo desverre at jeg ikke får med meg Glansdagen, men turen vår ble jo bestilt for lenge siden, og noen ganger får man rett og slett ikke med seg alt. Når vi er tilbake neste lørdag håper jeg imidlertid at noen av dere live-blogger fra årets interiørblogghappening?! :) God uke alle sammen!




13 kommentarer:

liven sa...

Ha en fin tur Mali-Mo....må nå være deilig å reise bort litt i dette skiftende sommerværet!!

Sandra van Doorn sa...

oh that cat has seen something! grea tpictures thanks for sharing..

Hem och Lycka sa...

Trevlig resa, hoppas ni får det riktigt fint!

kram Mia

Jorid + NOE Blog sa...

Kos dere og nyt late dager i sol og varme! Ser ikke ut som det kommer noe her med det første.

Neste år sees vi på glansdagen! ;)

KLEM

Ramme Alvor sa...

God tur og kosa deko i haug og dung!!! :) Einig i at det til tider er tungt å reise bort nett på den finaste tida heime.. men borna likar ferie og då får me andre vera med :)

Klem!

Noralill sa...

Riktig god ferie til dykk! Me reiser om litt meir enn ei veke..Supergodt å få litt sol og varme på begynnelsen av sommaren!

Håpar de får late fine og varme dagar, klem frå meg.

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Så herlig hage dere har!
Jeg får heller ikke med meg Glansdagen, men håper, som deg, at folk blogger en hel masse om det!

Klemmer

RumahKami sa...

Hei Mali-mo, ha en fin tur ! har vært innom deg flere ganger, og synes du har en fiin blogg. jeg følger med vider :) Kos dere i varmen !!

Berre Kristin sa...

God ferie:) Heimeferie er ikkje å forakta nei! Og jammen ganske billig også ;)

linn sa...

herleg

me reiser og om ei veke

me vestlendingar er ikkje utskjemde med sol på kroppen ;) så det skal bli godt!

kos dykk!

-klem

Ellen sa...

Håper dere koooser dere på ferie!! Klem fra Ellen

Villblomsten sa...

Nydelige bilder :-)

Unknown sa...

Er flott i hagen på denne tiden av året ja;) Synd været ikke er like stabilt, da hadde det vært lettere med hjemmeferie;)

Jeg fikk heler ikke med meg glansdagen, men håper på masse innlegg om det, og at det blir arrangert neste år og ♥

Ha en FIN ferie, kos dere!

Klem Line