05 juli 2011

lev landlig


Som flere av mine lesere allerede har fått med seg, siste nummer av Lev Landlig har en kommentar om mali-mo bloggen. Idag dalte bladet ned i postkassen min så jeg kunne se selv. Kjekt!

Hos oss er det jobb igjen for mannen sin del i etpar uker til, mens jeg koser meg hjemme. Idag har vi til og med hatt sol og nytt sommeren i rote-hagen med is og plaskebasseng. Det gjelder å ta vare på hver en solskinnsdag!

Jeg er snart tilbake med et gaveinnlegg. I samarbeid med designfirmaet Snøstorm deler jeg ut en kjempefin gavepakke til en av dere blogglesere. Følg med!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vel fortjent med omtale av bloggen din, den er kjempefin.

Hilsen fra Venche.

(eddas) sa...

Så koselig...skulle gjerne levd livet på landet:)Maybe it will be:)
ha en fin sommer
klemklem

Karlotte sa...

Hei fr Mali -Mo!

Jeg har fulgt bloggen din i lengre tid nå men ikke lagt igjen noen spor før nå. Synes du har en utrolig inspirerende blogg og et nydelig hjem:-)

Er selv en fersk blogger. Veldig hyggelig om du vil ta en titt på: karlotteshjem@blogspot.com

Fortsatt god sommer!

Sommerhilsen fra Karlotte

Rosa sa...

Så stas!! Du har kanskje lest om Turid også, ei av Patina-damene i bygda mi? Eg har bladet på nattbordet, men har ikkje lest anna enn dei 6 sidene frå Elje gard endå ;)

4 fine dagar i strakk - det er jo heilt fantastisk (ettermiddagsbygene stryk me frå hukommelsen ;) )

Nyt dagane!