18 januar 2012

hilsen herfra







 Å rusle barbeint med sand mellom tærne, det er sommer det (de bleke føttene mine fra starten på ferien får dere bare ta på kjøpet, hehe).


En liten hilsen her fra oss ;) Sol, varme, deilig mat, god tid til hverandre og veeeldig rolige dager...i tre hele uker, herlig!

Som dere ser har vi det rett og slett skjønt! Store jenten vår har nesten lært seg å svømme nå, og er kjempestolt (antagelig er det bare mammaen som er litegranne stoltere). Tre uker går jammen meg fort, og om bare fire dager drar vi hjem igjen, oppladet med opplevelser og solskinn for resten vinteren ;) 

Ingen tid til blogging, eller til å svare på kommentarer og mailer her nede, jeg ser jeg har en laaaang rekke ubesvarte mailer i innboksen, men skal igang med den når jeg er tilbake! Det tok en liten evighet å laste ned disse bildene, og nettet her er mildt sagt upålitelig, men omsider fikk jeg da laget et lite innlegg med noen ganske så uredigerte bilder! Ikke så lett å se bildekvaliteten fra laptopen her, men jeg håper dere iallefall kjenner et lite pust av sommer! Nå venter solen!


Stor hilsen til hus- og kattepasserne våre, tusen takk, håper dere har det bare bra!


13 kommentarer:

Ellen sa...

Åååå, herlig!! Nå fikk jeg akutt lengsel til varmere strøk... Kos dere de siste dagene ;)

englemor sa...

Høres helt vidunderlig ut!
Herlige bilder :-)
Tenker dere koser dere ja.

Kos dere max de siste dagene :-)
Klem fra Hilde

ralfefarfars paradis sa...

Drømmer meg helt bort i de fine bildene, ser herlig ut- her er det vinter og ganske kaldt. Håper dere nyter siste rest av ferien;) Stor klem fra meg.

sa...

Bare til å nyte, her hjemme i Bergen regner vi rett og slett bort! Sikkert godt for både kropp og sjel å ha 3 uker i varmere strøk i lange, mørke januar :) Klem Anette

Martes atelie` sa...

Hmmm...og vi som har bestilt oss tur på fjellet. Hi hi..skulle gjerne vært i varmen, men ungene lengter etter snø. Utenfor vinduene her faller regnet.
Herlig stemning i bildene.

Mrs Sessan ☆ sa...

Såååå HERLIGE bilder! Kos er massa massa

Miljarders av klemmer fra mig till dig

Unknown sa...

Så deilig! Koser dere masse.

Klem,
Vicky

ELLEMELL sa...

så herlige sommerbilder!
dere må nok kose dere masse:)

og så flink lillemalien er blitt, som har lært seg og svømme... ikke værst det altså! 5 år:)
skjønner du er stolt:)

nyt resten!
klem ellemell

Stina sa...

Underbara bilder.:-) Stina

Milla sa...

Ååå såå deilig :D

-Milla

Drømmeboden sa...

Hørtes ikke dette deilig ut, så vet ikke jeg :) Godt å komme seg bort litt av og til, sunt det!

God tur hjem igjen :)

Hem och Lycka sa...

Åå såå härligt!

Nej, jag har inte målat toppen på byrån, det är nåt marmorliknande materiel. :-)

Kram Mia

liven sa...

Dette så deilig ut......og så flink jenten er :)

Takk for hilsen Mali-Mo.....vi er så takknemlige for at alt gikk bra tilslutt!!