10 desember 2016

for å l y g e b l o g g e litt








Jeg slår et slag for litt god gammeldags lygeblogging her idag. Øverst- her ser dere et lite stueutsnitt av et ganske så ryddig og rent og pent hjem, med puter i stolen på rad og rekke. Nederst? Det er bare å zoome ut litt, så ser vi haugen med materialer som ligger her og pynter opp i stuen. Dette skal bli gulv på småjentene sitt rom, aller helst før jul. Men først må et bad bli ferdig. Og vaskerommet! Nevnte jeg toalettet? Hoo-ho! Julenissen, hjelp!


Så ble jammen jeg også tilslutt fanget inn av førjulsbasillene som har herjet rundt meg. Ingen overraskelse, kanskje. Når ungene måtte ha etpar dager hjemme i tur og orden her, så våknet tilslutt jeg også med dundrende hodepine og feber igår. Idag karret jeg meg opp og avgårde på jobb, men resten av dagen har jeg ligget på sofaen med et teppe og ventet på å føle meg bedre. Litt amputert bloggjulekalender her inne altså, men jeg er her under teppet og krysser fingre for at vi er bedre imorgen. 

Ingen kommentarer: