06 april 2008

Et bad er et bad er et bad?

Selv for oss som er glade i patina kan kanskje dette bli litt i overkant?


Da kameraet er hos reparatør på ubestemt tid...kommer det her en liten serie blogg-innlegg med bilder som ikke er helt nye:

Best eller pest? Dette er faktisk begge deler! Her, BO, ser du hva et bad kan være! Håper dette får deg til å holde ut med blomstene dine så lenge... hihi. Dette er et bilde fra Tanzania og viser altså toalettfasilitetene fra et av de BESTE stedene jeg bodde på da jeg var der for etpar år tilbake. Men det kan kanskje bli betegnet som en PEST sånn interiørbloggmessig sett....?


This is the toilet situated in my small rented cottage just outside Dar. I didn't so much fancy the cockroaches do... Kindly respect privacy agreement. Do not copy or use pictures without my permission. Thank you.

11 kommentarer:

Anne sa...

:-))) En trenger visst ikke reise så langt for å finne slike "lekkerbiskner", for har sett noen utrolige eksempler jeg også, i Helleas F.eks... men må man, så må man... Ødeleggende for læren det å holde igjen visstnok.

Fin søndag til deg.

Solveig sa...

Hihi! Så bildet og kjente meg igjen i en verden med helt andre sanitærforhold enn her hjmme. Hatt en tur ut jeg og, og alltid rart å sammenligne de to tilværelsene;)

Villa Luftslottet sa...

Grøss...men lar grøsset vike for misunnelse over at du har vært i Tanzania:) Artig med slike bilder:)
Fin søndag ønskes deg fra meg

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Tusen takk for koselige kommentarer i min blogg!
For et hærlig bad du;) Chabby chic med fin patina er jo alltid IN;)
Hehe, det her var vel litt i overkandt ja;)
Har du funnet noe fint på loppisen i helga?
Her er det liet med loppis, men jeg fant faktisk en ørelappstol på fretex her om dagen, nå håper jeg omtrekkingen blir vellykket;) Ja, før det tør jeg jo ikke legge den ut i bloggen;)
Ha en kjempefin søndagskveld!
Klem fra chatrine:)

h.espe sa...

Ja, dette var ikke akkurat en fasilitet å skryte av... Usj!!! Kanskje en tankevekker for oss som er så heldige å faktisk ha helt ok toalett/baderom eller "hva det måtte være" av annet. Vi får kanskje prøve å ikke "hige" så mye etter alt mulig, og heller nyte og sette pris på alt det vi faktisk har...

Foreksempel en hjerteknuser som du viser bilder av :O)

Stålende søndagskveld til deg!!

klemmer :O)

tinemor sa...

Det ligger en takk til deg på bloggen min.... :-)

Marte sa...

å grusomt!! ha ha
Man skal være glad man ikke har det sånn!!

Takk for koselige ord! :)

Eksamen er virkelig noe herk ja;) Men det er så deilig når man er ferdig da:) Jeg har jo 5 igjen denne våren + inlevering. Så jeg kan ikke slappe av enda;)
Så vi er i samme situasjon...!
Noen fag har jeg veldig kontroll, andre ikke i det hele tatt...!!
Jeg sliter fortstatt med motivasjoen som vi har snakket om før. Også er jeg utrolig glad i å utsette ting...!!

Jeg har troen på deg! Du fikser det:) Masse lykke til!!!
Hva slags innlevering er det snakk om? Er det et "arbeidskrav"??

Klem marte:)

Prinsesse Elin sa...

He he her var det jammen flott;O) Å jeg klager på en rosemalt kiste. Ønsker deg en fin fin dag. Klem:O)

Tante Mimmi sa...

Fin -fin vinkling! Den likte eg!
Me treng slike tankevekkara i vår "perfekte" verden! Me tissa i hol i bakken i KIna- litt overgang! Ein av elevane sa "tenk at du er i skogen så går det fint" Det hjalp på! Så etterkvart vart det mykje fuglekvittring når me skulle på veslehuset!
God måndag!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Du fikk en utfordring!
La den under kjøkkenglimt-innlegget ditt, så kanskje du ikke har lest den!
- så nå må du finne best-bilder, også..
:O)
Fin uke til deg!

Maria sa...

Jeg tror jeg ville kunne holde mig utrolig længe, hvis det der var eneste mulighed... pu ha....
Pludselig blir jeg så glad for mit eget badeværelse, ha ha

Klem Maria