29 mai 2008

...en nede og en igjen...


Puh...da var jeg tilbake fra Oslo med eksamen nr. 2 unnagjort...så nå er det bare å vente i spenning på resultatet. Får håpe alle koselige masse-masse lykke til hilsener fra snille bloggedamer virket! Tusen takk! Min siste eksamen er på onsdag, så frem til da er det meg& bøkene. Blir ikke så mye tid til å besøke blogger, men jeg kommer sterkt tilbake! Viktig å spise sunt før store prestasjoner er det ikke? Dette var dagens lunsj; knekkebrød, brunost og melk!


19 kommentarer:

Tove sa...

Det så deilig ut, mmmm brunost... det savner jeg:) Håper siste eksamen går bra og du kan nyte sommeren/ ferie fremover, iallefall uten lesing.

MASSE MASSE LYKKE TIL!!!

klem

Hulda sa...

Fantastisk fint glass og asjett. :) Jeg så på det glasset i dag, men gikk hjem uten, men nå, da jeg så ditt her, ble jeg kjempefrista til å shoppe i morgen. :)
Du tar bildene så fint!

Lykke til med siste eksamen!

Fru Fjeldhammer sa...

Lykke til med lesingen og siste eksamen... godt du har greeengate å kose deg med!! Hehe, det så fortreffelig godt ut..

☆Therese sa...

Lykke til med neste eksamen og forberedelsene til den!
Sikker hyggelig å sitte å lese når man har sånne hyggelige/skjønne ting rundt seg :o)

Huset i Hagen sa...

Fint bilde - igjen! :0) Å så så jeg på forrige bilde at jeg må ha meg en tur til Frekkhaug snart :0) Utrolig mye herlige saker der. Masse lykke til med eksamen din! Klem fra Anita

Maria sa...

Jeg krydser fingre, arme, og hænder for dig igen på onsdag. Er sikkker på det går så fint skal du se.

Lykke til

Klem Maria.

♥ H@rmoni ♥ sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Mitt hvite hus sa...

Så deilig med de ferdige eksamener. Ønsker deg lykke til med den siste:=)

Håper du kan kan slappe av og kose deg:=)
Klem Kerstin

Miamor sa...

Alt ser godt ut på sånne fat og i en sånn kopp...

Vel overstått en...og lykke til med neste...du er flink!!!

God natt fra Sverige!!

lillemor sa...

Hei:)
Tusen takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min.Veldig hyggelig:)
Vil ønske deg masse lykke til på eksamen jeg og. Blir student til høsten jeg, 3 år..Blir spennende:)
Ønsker deg og dine en riktig god helg, litt på forskudd;)

Hilsen lillemor

Design-Shimmer sa...

Hei, liker siden din,her titter jeg innom igjen :)

liven sa...

Lykke til på onsdag!!
Husk nå og kose deg litt innimellom øktene!!
Ha en fin helg:O)

Tante Mimmi sa...

Du flinke dame! store orakel! Alt du får til!(Du har ikkje endra deg) Eg er full av beundring! Lukke,lukke til! Eg skal gå med beina kryssa på onsdag!
Blir nok godt å bli ferdig og få sy litt!;)

mali-mo sa...

Hahaha Mimmi! Eg har no ikkje nett fått bestått ennå!

... 4 på toppen sa...

Lykke til med lesing:-)

MeyBiMe sa...

Masse lykke til med siste eksamen!!!!! :-)
Du spurte i bloggen min hvilken kode jeg har på den grå kjøkken-veggen min....
Eh.... Det vet jeg dessverre ikke!
Det er faktisk noe jeg har mixet selv.
Jeg kjøpte en maling..og den var HELT feil...så da kjøpte jeg en annen og mixet det med denne og litt av hvert!!!
Liker resultatet men...får jo ikke kjøpt mer av denne fargen...
Ha en trivelig helg

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Lykke til vidre på dine eksamener!!
I dag er det søndag, så du får passe på å slappe litt av i allefall;)

Riktig fin søndag til deg!
Klem fra chatrine:)

A home far away sa...

Hoppas at du får ett positivt resultat:-)
Mysiga bilder, även om jag inte har smakat brunost:-)
Jag har en utlottning på min blogg, du är välkommen!


Kram från Singapore

Villa Luftslottet sa...

Lykke til med eksamen!!! :)