23 juni 2008

Kveldsstemning


Vi har ikke noe St. Hans bål utenfor idag, men noen flytelys i sinkbaljen skaper jo litt stemning. Sammen med en milllion mygg, 7 varmegrader og frisk vind...er sommerfølelsen på plass:)

Vet dere, på det forrige innlegget fikk jeg 46 kommentarer. Tenk det! 46!!!! At så mange av dere koselige bloggere der ute vil legge igjen noen ord til meg gjør meg bare så hoppende glad. Hver eneste kommentar gleder meg og jeg setter veldig, veldig stor pris på at dere tar dere tid. Dere er så utrolig snille!


40 kommentarer:

mali-mo sa...

Jeg skrev forresten en kommentar som siste kommentar under det forrige innlegget ang. kamera og sånt;)

Ann Helen sa...

Deilige bilder igjen!! Og alle kommentarenen er så fortjent, så fortjent! Spisestuen deres er FAB, elsker bildene:):) Så stilfullt med blomster og lys i sinkbalje også!!

fru vims sa...

jeg ser det står 49 ;)
gratulerer så mye! men du fortjener så mange kommentarer når du har så fine innlegg!! :)'

her er det snart natan, skal tidlig opp i morgen og så bærer det ivei til Tromøya i Arendal.

støvler, regnbukse, regnjakke og varmt tøy er pakket ned. (måtte ta med bikini også, klarte ikke la være ;)

ønsker deg ei fin uke!!

klem

Midnattsola sa...

Virkelig nydelige bilder av flytelys og blomster! Er du proff fotograf, eller?

En fryd for øyet!

Sophie sa...

Åh, så herlig det ser ut... Her i Trøndelag regner det sidelengs!!! Trist St.Hans feiring for de som har tullet seg utendørs, men for oss smartinger som sitter i sofakroken med et glass vin, er det tørt, kosellig, varmt og trygt! Ha en fin uke!

janne - kathrine sa...

Så hyggelig da - med alle kommentarene :-)
Skjønner det godt, for det var veldig flotte bilder!
Har et par zinkbaljer jeg også. I den ene står det nå en mengde avblomstrede tulipaner. Tror jammen meg jeg skal ta de opp og heller ha flytelys i den. Det så jo så vakkert ut ;-)

Ønsker deg en riktig god natt!

Berit sa...

Sukk.. så flotte bilder du har i bloggen din - og sinkbaljen med blomster og flytelys - så flott!!!!!

En nattaklem fra en annen Amalie-mor ;)

Berit T sa...

Hei på deg.
Nydelig med blomster og levende lys i sinkbaljen! Har også en slik, men har plantet stedmor oppi den.
Så flott deg var i stuen din, og veldig greitt med et slikt bord når en har småunger, slipper å være redd for det, det får bare enda mer sjarm etter livlig bruk.

Ha fortsatt en fin uke.

Anonym sa...

Det er jo ikke rart du får så menge kommentarer! Du har jo en knallfin blogg!!! Du er til stor inspirasjon :)

Det har vært lite feiring av st.Hans hos oss, for det frister hverken med grilling eller bålbrenning når gradestokken viser 7 ufyselig kalde plussgrader. I steden for grilling, ble det kokt pølse inne i varmen. Etter etter at barna var puttet i seng, gikk jeg meg en rask tur på Eidhamarsetra - vet du hvor den er?

Ønsker deg ei kjempefin uke!!

Hulda sa...

Så herlig stemning dette gav. Nydelige bilder!

Karna sa...

Så koselig...ble heller en tur i skogen med 2 hunder, forsov meg litt til hele bålbrenningen jeg...trodde ikke de startet kl. 17.00...da ligger jeg og sover middag...fniiisss..

Skjønner godt du fikk mange kommentarer på inlegget under, så utrolig fint bord, og spisestue...lekkert!

Mitt hvite hus sa...

Så gøy å få så mange kommentarer, men det er deg vel undt, med så flotte bilder:=) NYdelig!!!

Sink baljen med lys å blomster i helt fantastisk:=)
Du er knallflink til å ta bilder. Jeg tok feil av kamera ditt, men du må ha et bra kamera:=)
Ha en strålende fin dag:=)
Klem

ChatrinesLiving sa...

Så fine bilder!
Vakkert med lys og blomster sammen.
Her er det så lyst hele døgnet at vi venter med lys til høsten;)

Ha en finfin dag!
Klem fra chatrine:)

Synnøve sa...

Hei! Så fint med flytelys i balje, veldig stemingsfullt... :) Og så koselig kjøkken dere har! Likte veldig godt bordet og stolene rundt, og lampen over bordet. Min mormor har maken lampe over spisestuen, synes de er så flotte :) Ha en fin dag! Synnøve

Magdalena sa...

Guri så vakkert , med zinkbalje roser og flytelys... ~~~*~~~
takk for skjønnt innslag!

silje-sin sa...

Er ikke rart du får mange kommentarer, for du har en fantastisk fin blogg! Kjempeflotte bilder fra i går også, er det ikke herlig at sommeren er her!! Brrr.. Vi vil ha sommervær! Ha en flott dag;) klem fra silje.

Noralill sa...

Superkoselege bilete...!

Ha ein fin dag vidare...

Bo med Lena sa...

Herlige bilder...igjen..:) Så fint det var med vann, blomster og flytelys i zinkbaljen!

Jeg krysser fremdeles fingrene for deg! Jeg fikk plutselig karakteren min en dag før planlagt! Deilig! Det ble noe krøll med utsending av karakterene og alle de andre fikk sin, utenom meg. Og da jeg snakket med flere som var så skuffet over å ha gått ned må jeg innrømme at nervene lå utenpå kroppen... Desto deiligere var det å høre at jeg hadde fått A når jeg ringte til skolen:)

Skal tenke på deg imorgen! Har du en god følelse?

Tove sa...

Ja, det er ingen tvil om du har en flott blogg. Og at du tar flotte bilder som veldig mange lar seg "fenge" av. Kanskje du har havnet på #feil hylle", du skulle nok vært fotograf, hihi

Nydelig bilder av sinkbaljen! Orgentlig sommerlig og vakkert. Til tross for 7 gader..fysj det hørtes kaldt ut..

klem

Charlotte - FO² sa...

Hei, så koselig at du har fått så mange hyggelige kommentarer. Det er jo ikke så rart. Bloggen din er kjempe fin. Lekkert med sinkbaljene dine. Så stemningsfullt!!! La bloggen din til på blogglisten min forresten. Håper du hadde en fin st.hans.
klem

Rosa sa...

Nydeleg stemningsfulle bilder du tek! Ikkje rart det vert mange kommentarar av det :)

Ang regn-bilda mine: På Ixus-kameraet mitt er det ein eigen funksjon for å plukke ut ein farge idet ein tek bilde. Veldig kjekt! Men om du ser i innlegget mitt frå igår har eg brukt Photoshop når eg skilde ut brurerkruna og gjorde resten svart-kvitt :)(Eit fantastisk program med utruleg mange muligheiter!)

Ha ein god kveld!

tinemor sa...

SÅ vakkert og stemningsfult!

Tante Mimmi sa...

50!
grattis!!
sinkbalje med lys er såååå kos!
Klem

Livy sa...

Heisann!
Åååå for noen herlige bilder du viser! Disse kunne vært plukket rett ut av et interiørblad!Tiltross for en noe lav temperatur ute og lite sommerlig vær, er det deilig å sitte inne og kose seg med de fine bildene i bloggen din!

Ha en fin uke videre!
*klem*

Maria sa...

Hej med dig.

Sikke en stemning med baljen og vandet og lysene (og blomsterne selvfølgelig). Vi har heller ikke haft sct hans bål iår. Det blæste og var koldt, så vi venter til næste år med at fejre.

Tak for din kommentar til min nye skohylde, jeg har vist min lidt egen stil ja, og samme har du også:-) Jeg holder meget af at kigge ind ved dig, der er ikke noget at sige til du får så mange kommentarer for du viser så meget fint *smiler*

Klem til dig,
Maria.

Mia sa...

Vet du, Mali-mo, du har bare en helt herlig blogg, som det er en fryd å besøke. Bildene dine er så utsøkte, at jeg blir helt stum, og hjemmet ditt, og datteren din, så nydelige at...! Innleggene dine er koselige, og jeg har vært innom flere ganger før, men ikke fått lagt igjen kommentar før nå (jeg likte veeeeeldig godt det forrige innlegget ditt, sammen med maaange andre!) Jeg håper det har blitt noe varmere (og noe mindre mygg) hos deg nå. Her er det fortsatt heller ymse vær (sankthansaften var det bare regn og torden og ikke mye å skryte av...)

Bo med Lena sa...

Hvordan gikk det på eksamen..? Jeg er SÅ spent!! Krysser fingrene for deg :)

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Tusen takk for koselig kommentar...

Så nydelig den zinkbaljen ble med flytelys og blomster...
Foresten har du mange flotte bilder her på bloggen din, spisestuen var jo bare skjønn...

Ha en koselig kveld og uke...

Veronica sa...

Det ser bare så koselig ut hos deg!! Fine bilder, koselig spisestue og en hyggelig blogg :)Du har sånn spisestue som når jeg ser bilder av den så kunne jeg tenke meg å sitte der i flere timer å snakke, spise og bare kose meg. Og du er veldig flink til å ta bilder så alt ser veldig innbydende ut!
Zink er så fint, det passer liksom til det meste.

Sofa-valget her går det så som så med. Samboer er villig til å kjøpe den jeg har sett på, men, hvis han bare gjør det for min skyld, så skal jeg lete litt til, også kanskje jeg finner noe som han liker litt bedre :)

ha en god (snart) helg!!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Ja det måste jag säga var ett underbart vackert bål ;)
Det liknade ju mer en vacker midsommar krans, än ett bål längs med kusten.

❤VACKERT som vanligt ;)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Pssstt... mig igen...

Hoppas det är ok att jag lägger dig i mina rekommenderade länkar !?

Sessan

joanna sa...

Tusen takk for kommentaren på bloggen min. Nydeleg heim og den sinkbalja var kjempe fin, ein slik skulle eg også hatt meg ;O)

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

Ja sånn var været på St.Hans ..jeg synes det pleier å være sånn på St Hans.. ! Det regner her i dag og så da tok vi turen til byen og Panduro og Hobbykjelleren ;)
Har ikke vært her inne hos deg men det er masse fine bilder du viser og det ser veldig koselig ut hjemme hos deg !!
Lykke til med "prosjekt lekehytte"

Ha en fin helg :)

Nette sa...

Heia!
Er bare innom en snartur for å gi et lite livstegn og ønske deg og dine en fortsatt god sommer:)
Jeg nyter bildene dine, vakkert du har det hjemme!
Sommerklem

mali-mo sa...

Berit: jeg kommer ikke inn til deg. Du har ikke synlig profil...

Pulsatilla sa...

Vakre bilder av blomster og flytelys, og for et herlig innlegg under her, da! Så at du har maken stoler ved spisebordet som jeg har på kjøkkenet, men mine er malt i ymse farger og er veldig modne for oppussing. Nå fikk jeg veldig lyst til å male dem hvite :-)

Berit T sa...

Hei på deg, du spurte om vi hadde hatt hytta lenge... Ja vi kjøpte den som et vrak i 1989, (bygd i 49)og har stadig gjort noe. Det eneste som er av det helt gamle er golvene på loftet. Vi bygde på, så det ble et stort kjøkken og to soverom ekstra, tilsammen fire + hems
Men etter så mange år er panelen blitt ganske mørk, så den skal friskes opp til høsten, med hvit panellakk.
Ha en fin kveld fortsatt.

Heidi og Cathrine sa...

Oi, oi, oi så flotte bilder du viser. Og så stemningsfullt med blomster og flytelys i zinkbaljen. Herlig, herlig !!
Bloggen din er virkelig flott så det er jo ikke det spor rart at du får mange kommentarer. Du fortjener der i høyeste grad :O)

Ha en fortsatt fin kveld !

Tulipaner og krystaller sa...

Takker for trivelig kommentar på bloggen min.

Liker bloggen din utrolig godt.Linker deg:-)

Hjemmet ditt ser så fantastisk koselig ut. Inspirerende.

Reiser på ferie over helgen, men titter innom så snart jeg kommer hjem.

Ønsker deg en super sommer.

Hilsen Marit.

Ann-Cathrin sa...

Så flott og stemningsfullt bilde:)