19 august 2008

Annekset...del 3


Siste rapport fra mali-mo familiens fremtidige feriekoloni kommer her! I løpet av sommeren har vi fått på plass nytt furugulv, og panel på veggene inne. Ute er kledningen skiftet og to nye vinduer satt inn, etter å ha lest oss opp på gjør-det-selv sider på nettet ;) Nå gjenstår bare all listing, maling av gulv, tak, vegger, snekring og oppsetting av en liten kjøkkenbenk og legging av noen fliser... bare småplukk med andre ord, heheheeh. Men min plan om å få en overnatting før høsten helt tar overhånd gjelder fremdeles! Og til de som måtte lure; vi har IKKE kastet oss på IKEAs gule trend. Takbordet SKAL males det også. Etterhvert ;)



Lekestuen står og lengter etter sitt nygamle restaurerte vindu. Morfaren har overtatt den jobben. Det skal også lages en liten hjemmesnekret dør etterhvert (når jeg har funnet ut hvordan jeg skal gjøre det). Ellers gjenstår det også her listing og maling. Masse å gjøre fremdeles altså! Likevel er det utrolig koselig å jobbe sammeen om dette, å "få til" et prosjekt som dette ilag (men for å være rettferdig; foruten gjør-det selv har vi heldigvis min far som snekker-veileder. Og min mor som barnepasser!) Og for dem som har lyst til å se utgangspunket, trykk her. Fortsettelse følger!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hyggelig at du stakk innom & lykke til med prosjektene. Welcome back -

Kris.