21 februar 2011

hallo?


"Hadde det ikke vært kjekt med et bilde av oss to på bloggen da lille venn?"
"Joda,  mamma, men du er jo ikke akkurat noen sånn moteblogger da... Klarer du å ta et fint bilde av oss begge to da?"
"Selvsagt, ille venn. Hvor vanskelig kan det være da,liksom? Hallo?"
"Prøv å få med begge to da mamma...samtidig."
"No problem."

 

"Hmmm, kanskje et der vi ser litt mer pigg ut liksom..."
"God plan."



" Jeg synes kanskje at jeg ikke var helt heldig på dette mamma..."'
" Nei, du sier noe der lille venn. Jeg har sett bedre bilder av meg selv også igrunnen...det hjalp ikke noe særlig at hårstrikken løsnet og det bustete håret mitt havnet overalt. Og hvorfor har jeg plutselig fått nesen til Pinocchio her...nesen min er jo myyye mindre i virkeligheten. Sant? SANT?"
" Joda mamma."



Dette er nok det beste vi  klarer idag folkens! God mandag til dere alle sammen!

PS: Husk konkurransen!!! Trykk HER for å vinne emaljeskilt sponset av Ramsign!

56 kommentarer:

Unknown sa...

så skjønn! :)
begge to!

Pink lady sa...

Dere er nå søte, begge to!!

Klem Pink lady

Tina sa...

Hehe næmmen så nusselige da!
Søtnosa!

Klæm klæm

Jorid + NOE Blog sa...

Såå fine bilder! :) Skjønnaser begge to!

Du, ser du har den gamle Noe på Hjertet bloggen i blogglisten din! Etter at jeg flyttet til wordpress, må du fjerne den gamle og legge til www.joridkvam.com på nytt! :) Da får du siste innlegg i blogglisten! :)

Bare som en liten påminnelse!

Håper dere får en fiin uke!

GODKLEM

Det vita dårhuset sa...

Vilken underbar liten sötnos =)
Och mamman.....Snacka om att se fräsch ut!
En annan ser ut som mörkrets furste *ler*

Kram erika

w sa...

Så koselige bilder:)

W

Anonym sa...

morsomme bilder

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Åh, så fine dere er!
Heldige meg som har sett småen "live"! Nydelig er han!

Klem

Trine sa...

He he... hærlig:)

Hege sa...

He , he - så herlige:-D
Kos dere,
klem Hege.

Magdalena sa...

ååhhh så fine dere er...

Ramme Alvor sa...

heilt herleg!!!!!
Klem!

Unknown sa...

For en nydelig gutt - og et herlig bildeinnlegg. Det er jo AKKURAT sånn det er!! Nyt vinterdagene og den deilige vintersolen i dagene som kommer :)

NIB sa...

Pretty baby, pretty mama!!!

KLEM, A.

Heims verden sa...

åååå:) Nydelig!! Blir jo så babysyk;)

Ønsker deg en herlig kveld!

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad roligt att "se" dig på bloggen! Vad fina ni är! Och vilken underbar liten killa :) Så sööööt!

Kul att ni fixar barnrum också - det ska bli roligt att se vad det blir för någonting fint.

Ha det gott!

Kram Jenny

et kjært hjem sa...

He, he, morsomt innlegg! Så skjønn liten gutt da! Ha en fin uke ;)

elin65 sa...

Så herlige bilder med like herlige kommentarer.

Frk.Virrum sa...

Så koselig!
Ny blogg for meg, men den var fin..kikker gjerne innom en annen dag også!

Jannicke sa...

Så herlig med sånne små hverdagsglimt :o) han ser ut til å være en skikkelig goding :o) Klem J.

Unknown sa...

Sötnosar!

Glad måndag!
Kramar från Västkusten

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hi hi, herlige og sjarmerende bilder av dere begg.

Ida sa...

Hahaha.. helt herlig!

Dere er no bare sååå søte! Har prøvd meg på litt "rosablogg-posering" selv, ender opp med å ta femtimillioner bilder - for å være misfornøyd med alle. Dersom jeg skulle hatt en liten knott i tillegg, så er det klassifisert som oppdrag umulig.. :-) Jeg syntes no uansett det var en kjempeskjønn serie bilder :-) Hverdagssjarm! Også så jeg den søte ammeleppen hans.. hadde glemt den der lille tappen de får av å suttet så hardt :-) *eggstokkrasling*..kremt, IKKE ;-D

ha en nydelig kveld!

Klemmer fra Ida

kjersti sa...

For en skjønning, og for et herlig innlegg:)
Nydelige er dere begge to:)
Nei, det er en utfordring med "posering" når de er så små, men det er kanskje litt av sjarmen...;)
Håper dere nyter fine dager sammen:)

KLEM

Mia, New Room Interior sa...

Nydelige er dere begge to!! ;-)

Anemone sa...

Så søt du er!

victoria (huset i byen) sa...

Så utrolig søte dere er, både mor og barn..... Håper dere har fine dager....
klem victoria

... 4 på toppen sa...

Kjempefine er dere!

Kos dere videre. Masse :-)

Klem fra Christin

Lidyll sa...

Herlig innlegg og herlige bilder!*smil*

Pia sa...

Herlige bilder! Ikke så lett med "blinkskudd" den første tida:)

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!

Vad fina ni är och vilka fina bilder!
Sån liten goding du har där hemma :)
Min minsta börjar bli stor.
8 månader...

Ha en fin kväll och vecka!

Kram

Villa von Krogh sa...

Skjønne bilder!:) Fikk et smil om munnen jeg nå.

Ha en flott uke søte!
Klem fra meg.

☆ SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

Vackra är ni ♡

liven sa...

Så fine dere er da !!
Kos deg Mali-Mo :o)

MiaNostalgia sa...

Jeg synes alle bildene var fine, jeg... Hver på sin måte :-) Klem

mi-rachel sa...

hi hi...så søte dere er!

Ellen sa...

Hallo til dere og!! Så utrolig skjønn lillebror er =)
Fine er dere begge to. Håper dere nyter dagene... Nå er min lille lillebror allerede 6 måneder. Ha en fin uke! klem fra Ellen

Frau Putz sa...

Åh så herlige billeder. Du fik mig til at le - og jeg trængte virkelig til at le lidt, så jeg takker mange gange :)

~ Karina

Camilla Simone sa...

*fininga*
Koselig med bilder av deg og babyen din. Tror pia mi er blitt stor, for det er ensten så jeg har fått babylyst igjen:O. En vakker dag...

Marthe sa...

Fantastisk! Flira godt av dere!
Bilder blir ikke alltid slik man har tenkt seg...
Ha en fin kveld!

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Ååå, så herlig da! Dere er jo bare skjønne begge to :)

Gunnhild sa...

så fine dere er ;)
blir glad inni meg av å se sånne bilder..skjønn gutt, flott mamma!

MonjaHelene sa...

Helledussen for en liten fining og sjarmør!:)Et lite splitt sekund der,kjente jeg at jeg ble litt verpesyk,men det må ikke min mann få vite:)
Og du er jo så fin også!Øyen fargen din er jo helt utrolig spesiell.Nydelig,får meg til å tenke på smaragder:)
Gleder meg til flere bilder av lillegutten.Jeg blir varm i hjertet av babyer,og er titt og ofte innom hos A blög once bit my sister -bloggen også.Han er blitt tre måneder allerede:)
Kos dere videre og hils til lillemalien:)
Klem fra Monja

PIONPIA sa...

Søte bilder av dere begge to;)
Nyt dagen!
klem

Johanne Brekkevold sa...

Så søte dere var da! Hallo til begge to!!

Hem och Lycka sa...

Underbara bilder, vad fina ni är!

kram Mia

Lisas hjem og skatter sa...

nydelig dere er!!! ♥

Min stil sa...

He he... Hærlig innlegg :)
Takk for hyggelig og oppmuntrende kommentar inne hos meg. Dagene kan fort bli lange, men prøver å se det positive...
Ha en fin kveld.
:) Susanne

Myhome sa...

Herlige bilder, og så skjønne dere er, begge to!!!
Kjempekoselig innlegg:))
Klem Anita

Anna Lisa sa...

Nydelig nurk :)
Flotte bilder
Ha en fin morgendag
Klem

Breivik Samfunnshus sa...

Så koselige bilder av dere da !!!

Ha en fin dag !!

-maren-

Fru Fly * Heidi sa...

Dere er bare skjønne!:) God torsdag i nysnøen! Klem fra Heidi

Forever Love sa...

Fine dere er:)

Klem T

ANETTESHUS.COM sa...

Slapp av, Mali-mo. Dere er bare helt SKJØNNE, begge to!! Finnes vel ikke noe vakrere enn mor og barn:)

STOR klem
Anette:)

Anonym sa...

Vilken liten sötis! :)

/Malin

http://inspirationsdesign.blogg.se/

Nanna sa...

Hahaha! Härliga bilder!