13 november 2011

kurver søkes

(illustrasjonsfoto fra Broste Copenhagens hjemmeside)

Idag kommer det et etterlysningsinnlegg fra meg. Det siste oppussingsprosjektet mitt er en lekebenk med oppbevaringsmuligheter til lillemaliens rom. Etter å ha funnet en grei benk på finn.no, viser det seg at kurvene jeg tenkte å ha i den er utsolgt. En smal sak å finne lignende kurver, tenker du kanske. Det gjorde iallefall jeg. Men dengang ei. Etter timesvis med tråling av butikker og nettbutikker håper jeg noen av dere vet om passende kurver. HJELP!

Bildet er av dem jeg ville ha, fra Broste Copenhagen, og måler ca 40 x 40. Høyden er ca 32 cm, og jeg trenger fire stykker. De har vært i utvalget til Home&Cottage og Skeidar, og antagelig andre steder. Kurvene bør ha disse målene (de som finnes overalt i 32 x 32 cm, er for små. 40-43 cm passer). De behøver ikke være av sjøgress, så lenge de har de rette målene ;) Blir virkelig kjempeglad for hjelp, og lover en premie i posten om noen har et tips som fører til kurver i hus for meg!

24 kommentarer:

deconordic sa...

En etterlysning for Norgesglasset? Håper du finner kurvene dine :)

Alexandra sa...

Vet at Slettvoll fører Broste - Sjekk med de! :) Lykke til! :)

Anonym sa...

Hei, de har BYHOLMA i hvitt med str 40*40 på Ikea men høyden er bare 18 cm :)

Guttemamma sa...

Beklager, men skal ha det i bakhodet!!
Klem og lykke til♥

NIB sa...

Lykke til med jakten:)
Kan desv ikke hjelpe på stående fot.

Stor klem til søteste du!

:) AH

Therese sa...

Tusen hjertlig takk søte du og det samme tilbake ♥ Jeg har planer om litt julegaveshopping de nærmeste dagene og skal holde øynene oppe i diverse butikker da. Det er jo så ergelig så ergelig også da når man i grunnen vet hva man vil ha men ikke finner. Har du forresten forsøkt Kremmerhuset?

Therese sa...

Tusen hjertlig takk søte du og det samme tilbake ♥ Jeg har planer om litt julegaveshopping de nærmeste dagene og skal holde øynene oppe i diverse butikker da. Det er jo så ergelig så ergelig også da når man i grunnen vet hva man vil ha men ikke finner. Har du forresten forsøkt Kremmerhuset?

mali-mo sa...

Tusen takk for all hjelp!
Krysser fremdeles fingrene for et napp et sted...

Har sendt mail til Norgesglasset, og vil ringe til Slettvoll ;)

Tar gjerne imot flere tips!!!!

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

ÅÅÅ så fine innlegg du har nedover her, spes det om Wilma. Den nyyyydelige lille foten hennes da !! klump i halsen..
Og du får noen nydelige barn dere har, der veldig vakre !! Heldige deg !Håper det går fint med dere alle.

Marte sa...

Håper du finner tak i kurvene, vi forhandlet broste i butikken for noen år siden, de har fine ting altså!

Håper det går fint med deg og dine
med den nye hverdagen ( jobb...)
Nyter permen enn så lenge, jeg da;)

Klem, Marte

Tina =) sa...

Hei Mali-Mo!

Kanskje du finner noen som fører kurvene du er på jakt etter her: http://www.brostecopenhagen.com/default.asp?view=site&id=83
Og hva med finn.no?

Vil ellers takke for de fine skildringene og bildene av Wilma som du deler på bloggen din. Vakkert, men fryktelig sørgelig...

Hilsen Tina =)

Anonym sa...

Hei. Først å fremst må jeg bare skryte av en utrolig hyggelig og flott blokk... En blogg som inneholder så mange aspekt i livet og som jeg har satt veldig pris på å sitte å lese etter at jeg "fant" den i sene nattetimer når jeg ikke fikk sove på Radiumhospitalet... Så takk for at du hjelper både nattetimene og dagtimene mine til å gå litt fortere og til at jeg får litt andre ting å tenke på :)))) Over til spm ditt, har du sett på Bohus, der er det masse kurver. De har noen som heter Kube oppbevaring som er 42 cm brede, høyden er 32 cm og ddybden 35 cm... men de har masse , masse flere...Akkurat disse er i "kurvfarge", men etter at jeg selv satt og titte inn der en kveld så var det utalige alternativer på kurver, så det er rart om de ikke har noen som er akkurat 40x40.. håper du finner noen som passer der..Lykke til :)))) Mvh Rita Anikken (rifrsoer@online.no)

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei,desverre fører ikke det merket i butikken min..Håper du finner dem et annet sted,ha en fin dag:)

Dorothea sa...

Beklager, vi fører ikke Broste. Lykke til med søket!

NIB sa...

Hei igjen:)

Kjapt spm i hurten og styrten her:) Har du lyst til å være med i sidestolpen i spalten vår i rom123 neste gang? Jobber med den i kveld, og tenker soveromstema.

:) Klemmer
AH

Monika sa...

Hei..

Jeg fører merke, men har desverre ikke disse kurvene... :( Lykke til videre med letingen :)
Hilsen Monika (Jaktenka)

mali-mo sa...

Ann Helen; klart jeg er med, bare kjekt det ;)

Myhome sa...

Hei!
Kom innom her for å svare deg på spørsmål om kurver, men ble litt avsporet av å titte på innleggene dine nedenfor. Nydelige bilder fra ditt vakre hjem, og av dine skjønne små:))
Disse kurvene har vi desverre ikke. Men jeg ønsker deg masse lykke til videre i jakten etter dem!!! Klem fra Anita

Lobeliadamen sa...

Hei hei,

Jeg har dessverre ikke de kurvene. Vi fører ikke Broste lenger.
Lykke til
Klem W :-)

Anonym sa...

Sally Ann har mange fine kurver. Vet ikke om de har rette dimensjoner, men verdt en telefon.

AnnaJohanna sa...

Heisann og takk for kommentar på bloggen vår. Vi har kurver i størrelsen 42x42 cm, men de er ikke fullt så "anonyme" heller mer fargeglade :-) Vi har i sølv, grønt og fuchsia- sistnevte i bast eller sjøgress, de andre mer i plastikk.

Ha en fin kveld!

Hilsen annajohanna-jentene

AnnaJohanna sa...

Høyden er også 42 :(

Villa von Krogh sa...

Så fine bilder av soverommet deres! :)
Klem Anine

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Hei!

Har dessverre ingen umiddelbare tips, men jeg skal ha deg i bakhodet når jeg er på vindusshopping:)

Tror jeg har nevnt det før, men det kan vel ikke sies for ofte: Usedvanelig pene barn du har!
Likte godt sommerfuglene over sengen:)

Ha en fortsatt fin uke!

Cat:)