10 desember 2011

Julekalender 2011: nyegulvet



Med små utsnitt av rommene ser det jo igrunnen ganske så ryddig ut her? Bak dørene og i hjørnene derimot skjuler alt rotet seg ;) Vi bruker jo for tiden kjøkkenet til lekerom, spiserom, kontor, tv-rom, stue...og kjøkken. Et strøkent juleryddig hus er altså et ganske godt stykke unna virkeligheten. Jeg skal imidlertid spare dere for virkelighetsblogging idag ;)

Julehjertet er iallefall hengt opp selv om gulvet i stuen fremdeles står og herder etter lut- og oljebehandlingen. I løpet av ukene som kommer blir det vel også strøm og vegger her inne, jeg har nemlig ennå ikke gitt opp håpet om å få denne stuen i noenlunde brukbar stand til jul ;)

Nå venter kylling og lørdagskos i kjøkkensofaen hos oss. God lørdagskveld til dere alle!


14 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

KJøkkenet ditt ser iallefall nydelig ut... Golvet ble kjempebra ser det ut til. Elsker slike gamle golv, har noen selv :)

Kos deg med kylling, ha en fin lørdag!

beate sa...

Høres ut som om dere koser dere tross alt.... Lekkert gulv!

Klem Beate

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Dette kommer til å bli megabra, gleder meg til å se det ferdige resultatet:) Kjøkkenet ser veldig koselig ut:)

Ha en fortsatt fin førjulshelg:)
Klem Marianne

ralfefarfars paradis sa...

Det ble kjempelekkert;) Blir skikkelig kos til jul dette. Synes dere er veldig flinke!!! Vi har masse rot, jeg prøver å rydde- men da blir det nesten verre;) Får ta en skikkelig oppstramming før jul tenker jeg. Stor klem;)

Villa Hemma sa...

Hej

Ser jättemysigt ut!

kram på dig

Nova sa...

Hei,

Har fulgt bloggen din en tid, den er så vakker! Gulvene også, og ikke minst kjøkkenet :-)

Selv har jeg fått min egen blogg nylig og er absolutt nybegynner. Skal snart i gang med renovering av et hus fra 1848 og synes det er fint å blogge om prosjektet.

Ha en herlig helg:-)

ANETTESHUS.COM sa...

Ah! Gulvet ser i alle fall helt nydelig ut! Prøv å nyte det som er ferdig;))

Ha en fotsatt fiiin helg! Kos dere!

STOR klem
Anette:)

Rosa sa...

De er berre så flinke og tålmodige i arbeidet med hus og oppussing! eg er imponert!
God helg vidare!

vår lille verden sa...

Så hærlig og kunne bruke kjøkkenet til alt det..Det ser ut som det kommer til og bli veldig bra,gleder meg til og se ferdig resultat:)klem

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Ser jätte fint ut !
Ha en fortsätt trevlig helg !

Kram

Anonym sa...

Et flott gulv, Mali-Mo!
Og lykke til med rommet. Jeg selv håper å få et bad ferdig til jul ;)

-Milla

Fru Fjeldhammer sa...

Veldig fint.. og kjøkkene deres er jo så koselig!

Juleklem

mrs Sessan för Lifestyleblogs.se sa...

Feiende flott gulv, ni är så duktiga alltså!!
& du, man visar inte gärna fram det helt personliga dvs rotet *haha*

Kram & glad ny vecka till dig

Tomines hjem sa...

Kjære deg.. bare innom med dette:



tenker på dere alle, og ønsker dere en fantastisk jul..

stoooorklem