08 april 2014

innhopp


Litt reflekser fra vinduet til tross. Min fineste Malie. Med fregnenese, løse melketenner og gleden over bare det å være.  

Et lite innhopp i bloggen igjen. Månedens NiB utfordring kjente jeg bare at jeg måtte bli med på. Fotografier i interiøret er noe jeg er veldig glad i. Jeg synes det riktige bildet, på riktig sted, kan løfte et rom veldig, samtidig som det bringer inn noe så personlig og egenartet. Akkurat den følelsen jakter jeg litt på her hjemme, så jeg ble kjempeglad da jeg omsider fikk opp et av mine egne yndlingsbilder på veggen. Jeg er jo glad i å ta bilder av barna, men som veldig mange andre, så må jeg jo innrømme at de fleste kun ligger lagret på PC og minnebank. Og det er jo egentlig veldig synd? 

Bildet av en boblende sommerlykkelig malie tok jeg ifjor, og hver gang jeg ser på det blir jeg rett og slett glad. For meg er dette er et bilde av glede. Ikke dumt å ha på veggen.




20 kommentarer:

Kine Marie sa...

Så fantastisk nydelig!

Anonym sa...

Utruleg fint! Kvar har du bestilt det?
Janne

Fargebarn sa...

Så utrolig flott bilde! Skulle ønske jeg hadde så stemningsfulle og fine bilder av mine barn. :)
Kjempeflott bidrag til utfordringen! Masse lykke til og ha en finfin uke!

Lille Liljehvit sa...

Helt nydelig bilde!!!

Og jeg syns også julekort bildet, med alle tre er helt utrolig stilig!! Du er en god fotograf :)

Cecilie87 sa...

Såååå fint bilde!!!ble gla av å se det jeg også så skjønner godt at du som er mammaen blir glad av å se det:)flott bilde av ei flott jente:)

Unknown sa...

For et herlig bilde:))
Dette må man bare bli i godt humør av ja!

Anonym sa...

Var redd du hadde sluttet å blogge jeg.. Nyyydelig bilde!

Mvh
Maria

helen og gutta sa...

For ett fantastisk herlig bilde av den nydelige jenta di, masse lykke til inutfordringen :-)

Barkeblikk sa...

Nydelig hus og nydelig bilde!

Anonym sa...

For et herlig blinkskudd! Det oste av glede!:)

Unknown sa...

WOW! For et bilde!
Her blir man jo glad bare man kommer inn i rommet!
Kjempeflott! Lekker vogn! Elsk!
Lykke til i konkurransen!
Klem

Anonym sa...

SÅ fantastisk! :)

Tina sa...

Her oser det lykke og glede. Skjønner godt du ville ha det på veggen, det ble superfint :) Lykke til i utfordringen.

Åpent^hus sa...

herlig
og ja - bilder i interiøret er herlig, gjort på rette måten.
synd at altfor mange vakre bilder ligger på harddisker for tiden.

har du fått printa på glassplate?

mali-mo sa...

Tusen takk for fine ord! Det er trykket på akryl, fås hos bla Allkopi og Japan Foto (som jeg brukte her).

MiaNostalgia sa...

Vips - da var jeg innom igjen... Alltid koselig å titte innom bloggen din :-) Nydelig bilde av skjønn jente. Klem

Anonym sa...

Nydelig! Er stadig innom bloggen din :-)

Kaylovesvintage sa...

looks amazing

Anonym sa...

Savner deg!!

Anonym sa...

Kom tilbake til bloggverden, mali-mo!!!!