17 desember 2008

Julepost


Aina og Christine!!! Da er disse gavene på vei i posten!

De var nemlig vinnerne av denne konkurransen jeg hadde her for en tid tilbake. De tippet begge to på ovn nr 1, som var den vi valgte tilslutt. Det kom inn så mange koselige kommentarer, og jeg skulle gjerne gitt dere en gave alle sammen! Ovnen ligger fremdeles i 1000 deler nede i kjelleren, og mali-mo mannen pusser rust i ledige stunder. Håper gavene faller i smak ;)
.
Her er jeg hjemme med stakkars liten lillemali som har fått omgangssjuken...urk. Dagen idag består av mest klesvask - lite blogging!
.
God onsdag til dere alle sammen!

29 kommentarer:

hvorfor ikke... sa...

oioioi:( magesjuken er det kvalmeste som finnes;) Håper lille-malien blir raskt bra igjen!
og sover godt om natta...uten spy i sengetøyet. Håper du slipper unna selv! Ønsker dere gode og FRISKE førjulsdager!

liven sa...

så fine gaver!!
Og hvor finner man slikt innpakkingspapir da??
Nå har jeg vært alle veier og spurt etter hvitt papir.....tilogmed hos slakteren!!
Ingen kan hjelpe meg!!
Dette med skrift på var sååå fint!!
Usj...spysyken går alltid på denne tiden av året!! og det vil vi ikke ha!!!!!!!
Fort over.... men pyton når det står på!!

god bedring og prøv å kos dere også da:o)

Mitt hvite hus sa...

Så fine pakker, nydelig papir.
Uff så trasig med omgangssyke. Hører det er flere som har det rundt her også=)

Klem Kerstin

rod i hob sa...

Stakkars lille-malien då! HB at hu har blitt i bedre form nå når kvelden e her....

Kjempefine pakker -så heldige dei er som har vunne konkurranse :-)

Maria sa...

Uha ja, det var også den mavesyg vi alle vr ramt af her i forrige uge. Men det går da heldigvis over. det værste er at man blir så frygtelig træt efter sådan en omgang.

Da jeg så din blomster lysslynge blev jeg så glad på dine vegne. Ved jo du har ledt efter den i lang tid. Den passer rigtig flot på lille-maliens telt. Du er virkelig flinkt til at sy :-)
Hvordan går det forresten med din butik ? Skulle du ikke åne den her mod jul, eller er det mig der blander noget sammen nu måske...

Jooo, manden her koser sig med facebook. Men det er ikke så meget længere. Nu har han fundet en masse gamle bekendtskaber og chattet med dem, og da er det ikke ligeså så morsomt længere. Emnerne bliver jo alligevel hurtigt udtømt selvom nogle af dem har han ikke set i 20 år !

Mine to do lister er blevet lidt mindre nu, eller i hvert fald fylder de ikke så meget for mig mere. Det er utrolig som det hjælper bare at skrive om det, hi hi.

Klem Maria

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så flotte gaver, og så fin blogg du har :) Håper omgangsjuka går fort over. Kjedelig å bli sjuk på denne tida av året, og spesielt no rett før jul. Ønsker deg ei kjempeflott førjulstid :) Godklem :)

Ingrid_blafre sa...

Lykke til med ovnpuslespillet - og god jul :-)

Therese sa...

Usj da, magesyke nå høres ikke morro ut :( Håper hun blir fort bra igjen så dere kan nyte den siste uken før jul.

Aina sa...

Å stakkars jenta, det er så fælt å ha spysyka og det rett inn i jula.
Håper hun blir frisk fort og at dere slipper unna!!

Gleder meg masse her nå ja, bare innpakkingen er jo flott...si meg, må jeg vente helt til juleaften kveld for å åpne? hehe...klemme litt må være lov, håper posten er i rute jeg ja;-D

Stor klem fra meg, akkurat kommet hjem fra shoppingtur.

Tove sa...

omgangssyke.. stakkars liten:( Håper det går fort over og at dere andre ikke blir smittet. Heldige vinnere da, pakkene var jo kjempefint pakket inn:)

klem

Hulda sa...

Så fine gaver, er nok noe fint inni papiret også. :) Virkelig herlige bilder du har tatt under her av de pepperkakehjertene og lyset med 3 på. Flott!

Haust sa...

Fine pakkar - heldige vinnarar! :)

Vi har òg fått omgangssjuka i hus i dag, det er jammen stusselege greier...! Håper det er eit slag som går fort over, både hos oss og hos dykk! :)

A-H sa...

Heldige pakkefåere:)
Fysjamej, det er det værste som er, god bedring til lille tulla!

Anita sa...

Så kjedelig med omgangssyken! Det verste man kan få i hus av sånne sykdommer spør du meg! Her er vi jo 5 og når en får er det sjelden vi andre går fri:0} Knekkebrødene er sååå fine, og dekorative,ja, dvs var, for nå er de fleste spist opp før de rakk å komme i vinduet eller i noen som helst boks! Blir en omgang til før jul! Nå skal jeg kose meg med tv'n og litt strikking! Kos deg du også!

Nettelita sa...

Flotte pakker til heldige vinnere! :)
Huff, omgangssyken er ikke bra.. Vet det er noe som går her i fjorden og, så håper vi kan styre unna det før jul.. Er ikke så lenge siden vi var syke alle tre!
Masse god bedring hvertfall! :)
KLem

Needful Friends sa...

oh poor lillemalin....there are a lot sick at the moment. hope she recovers soon.

wish you a wonderful christmas together with your parents´...

love anja

Olstad sa...

Så fine gaver.

Håper hun straks blir bedre. God bedring fra våres kant.

Håper dere koser dere litt inimellom slagene.

Synnøve sa...

Hei på deg! Så lekre pakker da, likte kjempegodt det papiret :) Og er helt enig med deg i det du skriver under her... Jeg velger bort noen ting i førjulsforberedelsene, for å få tid til litt kos også. Desember går så fort, og jeg vil jo gjerne kose meg litt og nyte førjulstiden også :) Her om dagen f.eks satt jeg for det meste i sofaen, og så et par filmer som jeg skulle ha sett for evigheter siden, mens jeg hadde fyr på peisen og heklet og koste meg, herlig! I stedet for å f.eks vaske vinduer, hihi.. Og som bonus ble jeg jo ferdig med juleteppet mitt også da ;) Ha en god natt! Synnøve :)

Tante Mimmi sa...

Å, du og??? Minsten her og! Klesvask og sprit! og...eit lite innlegg i sovetida!;)
Kan du skjøna at dei skal SPY før jul- kva er det godt for???
innpakningspapiret ditt! Me like! Kor???
kom inn og le med meg!

Anonym sa...

Your wrapping paper is so lovely ! "Petit papa Noël" is a very famous french song for children, everybody loves this song and knows lyrics by heart. It reminds me very precious memories ... it's a very good idea !

H A N N A S - F O R M sa...

Vilken otroligt fin blogg du har...nu har jag tittat mera och njuter av det jag ser!

Ha en riktigt GOD JUL!
STOR kram
Hanna

Min Verden sa...

Så heldige de er :) Du har også sånt fint papir. Det blir så lekkert. Hanne

Vibeke sa...

Enig med deg, drikke smaker faktisk bedre av lekre kopper/glass...fnis.Har begynt å drikke av den andre koppen også så nå er jeg i "siget"!

Som du skrev:livet er jo nåååååå!:o)

Varm klem

Gnistrande snö sa...

Vilka vackra pket, nästan så man inte vill öppna dem... :-)

Nu tar jag lite jullov från bloggandet och vill därför passa på att önska dig och familjen en riktigt
God Jul & ett Gott Nytt År!

Kram
Katarina

Magdalena sa...

så fine gaver da!!!
spysyken er guffen, god bedring...!

Bo med Lena sa...

Uff, stakkars dere da. Nå har dere vært mye syke. Ønsker dere masse god bedring og en god helg. Imorgen skal husmora fram fra glemselen:)

Vibeke sa...

Hei du :o)

Håper at lille-malien er bedre og at ikke flere av dere er blitt "rammet"!!!!!
Tusen takk for koselig helgehilsen :o)
Er ikke VELDIG jålete altså....Bruker minst mulig tid foran speilen, synes det er innmari kjedelig!MEN kremer og alt annet som dufter deilig DET ELSKER JEG, nyyyytelses menneske til tusen....

Ønsker deg en herlig helg!Håper det blir tid til litt kos også ikke bare stress :o)

Varm klem fra Vibeke.

@__EY__ sa...

Huffda,

håper jentå er
frisk nå.

Seiler litt rundt
og vil
ønske dere en
deeeilig jul
og et flott Nyttår !

Au revoir : )

Hemtrevligt sa...

Hej!
Viken inspirerande blogg du har och jag bara älskar din beskrivning av dig själv som "lite sliten men lycklig"

Hälsningar Sliten och lycklig i Finland =)