23 september 2012

puteinspirasjon


Her skal det minnsannten meg bli nye puter i sofaen ja...sånn etterhvert. Litt usikker på den der mønstrete. Er den nå egentlig fin eller er den bare litt annerledes enn det jeg pleier å velge? Egentlig kikket jeg etter noe klassisk blått-hvitt-mønster, men denne ble med hjem på en impuls. Ikke så helt enkelt det der, å stå i en travel butikk med tre litt sånn der halvutålmodige små barn og skulle velge ut stoffer- så da får det bli som det blir ;) 




Hos oss har helgen blitt spist opp av sykdom...Skarlagensfeber er kommet i hus, høstforkjølelsen har slått ut lillebror og vi er litt sånn på halv åtte hele gjengen. Til og med vår bittelillesøster snufser. Men etter en tur på legevakten og med mali-mo mannen vel tilbake etter arbeidsuke i Oslo så ser det litt lysere ut og jeg satser på at basillene er på retur og at dette etterhvert blir en finfin septemberuke likevel  ;) 

Her står julegaveinnkjøp (!) for tur til uken, jeg har listen ganske klar allerede (Og ja, det stemmer. Hjemmemammaer har mye mere tid). Blant annet står en presang til meg på gavelisten og ojoj, så snill jeg må ha vært dette året! Om en fem fire tre (voldsomt som tiden går da!) måneders tid kan jeg henge opp et nyyyydelig indiskinspirert bilde på den der tomme plassen over sofaen. Noen av dere som kan gjette hvilket? Og kanskje blir det litt kvalitetstid sammen med symaskinen også, det er jammen lenge siden sist. God ny uke til alle dere som er innom bloggen!




8 kommentarer:

Elisabeth sa...

Det var jo nydelige farger da : ) Den mønstrede óg,
passet jo veldig godt til de andre!
..fint med noe som skiller seg litt ut.

Håper uken blir fin - og sykdomsfri etterhvert : )
Vi ses kanskje på lørdag?!
Jeg tar med meg hele gjengen over fjellet allerede på onsdag for langhelg i Bergene, gleder meg!

God klem fra meg <3

Bratte Bakka sa...

Vakkert! :D

Klem!

Unknown sa...

Flotte farger, blått er vakkert ♥
Her er og planen og sy nye trekk til putene - i høstfarger:)

God bedring:)

Mitt hjerte sa...

Flotte farger i blåtoner, kjempefine! Syntes det mønstrede også var koselig sammen med de ensfargede:) Så morro og lage sine egne puter! Du inspirerte meg nå:)
Ha en flott uke, klem fra meg

Fru Andersen sa...

Ser ut som om det skal bli noen flotte puter! Liker kjempegodt hjemmet ditt, gulvene er SÅ vakre!

Håper dere snart er friske og raske alle sammen :-)

Marte sa...

Nei usj da, skarlagensfeber?? Det vil vi ikke ha..Her er det meg som har fått det, dårlig siden torsdag, hjemme i dag faktisk..
Lillebror holder koken sånn akkurat, kan ikke ha han for mye ute, hårfin balansegang det der.. Håper det går rette veien med dere!! Har jo helt feberangsten, jeg da!

Spennede prosjekt du har på gang! Og nå ble jeg nysgjerrig på bildet!? House Doctor?? Håper å komme i gang med den berømte julehandelen jeg også, da trenger jeg gjerne henge litt mer med deg - til inspirasjon:D Hihi:))

Snakkes til helga!
Klem til deg!

deconordic sa...

Skarlagensfeber, av alle ting!! Uffa!! Riktig god bedring, klem

Elna sa...

Vackra bilder och ljuvliga tyger.

Kram