28 september 2012

snikkikking




En aldri så bitteliten snikkikk på julegavene, er ikke det litegrann lov? Ojojoj, så snill jeg har vært! Her ser dere hva som skal henges på veggen her hjemme hos oss den 25. desember. Etter å ha lett etter David Ehrenstråhles "Paris" og "Manhattan" i en hel liten evighet, fikk jeg nå tak i "Bombay". Ønsketmegsålengeogendelig-hurra, den følelsen, vet du ;) Gleder meg litt ekstra til jul i år kjenner jeg. Men jeg har bare sett på dette røret den er pakket inn i altså, jeg har ikke åpnet esken. Det venter jeg med til 24 desember ;) Tross alt!

På stolen ligger en ny stjernebluse fra Line klar til bloggemiddagen imorgen kveld. Man må jo pynte seg litt når man skal spise middag sammen med en haug mer eller mindre ukjente damer/ jenter. Litt skummelt, men mest gøy, håper jeg. Men aller først er det interiørmesse. Jeg får ikke gått idag, men imorgen tidlig er jeg der, på bloggefrokost klokken ti sharp ;) 

Gleder meg til å treffe mange blogglesere og andre bloggere! Kjenner du meg igjen, så kom bort og si hei, da! Jeg er ganske dårlig elendig med navn, og nesten ennå verre til å huske ansikter, men blir veldig glad hvis du hilser på om du kjenner meg igjen (jeg er da type hun der småsvette med rødt bustete hår og vrælende baby..). Kanskje vi sees?

Høstens første bål i peisovnen, strikketøy i sofaen og myke sovelyder fra liten baby. Storebroren sover ute i vognen, kjøttsuppen står klar på komfyren og jeg strikker mens regnet øser ned. Jepp, jeg liker høsten jeg!! 




10 kommentarer:

Unknown sa...

Så kjekt og handle julegaver til seg selv altså:))
Jeg gjør det hvert år jeg, nesten i allefall... og er like overrasket hver julaften, hihi:)

Den blusen er LEKKER!

Kos deg i morgen, heldige du:)

Hilde sa...

Heldige du! De er så fine! Gleder meg til å se deg i morgen. Skal nok komme og hilse på om jeg ser deg.

Anne sa...

Åh, er så herlig med innlegg hos deg! :-)

Kaylovesvintage sa...

oh that looks so cozy

Mia, New Room Interior sa...

Åå, det er så mye kos med høsten!! Fyr i ovnen, god varm mat, pledd i sofaen, eller utekos i frisk høstluft! :-) Gleder meg til å få baby i hus igjen (om 6 uker!), når du skriver.. :-) Ha en fin helg!! KLEM

Kathrine 'Glimt' sa...

1000 takk for hyggelig prat idag ! Fint å møte deg, ikke skummelt i det heletatt ! :-)

Klem

Monica sa...

Hei på deg.
Veldig kjekt å hilse på deg, ble så imponert over den rolige, flotte damen med en liten søt baby og barnevogn ;)) Flink du!! Selv hadde jeg visst nok med å holde styr på meg selv, yttertøy, kamera, veske og paraply... Uansett glemte jeg å presenter meg selv da jeg traff deg under blogg frokosten...Så får gjøre det her og nå ;))
Ønsker deg en fortsatt fin helg, og håper du koste deg på messen!
Smil og klem fra Monica

Datt sa...

Stjeeeernebluse, det liker vi! Lurer på om jeg må finne noe stjernete til bollemagen min også altså... :) :)

ralfefarfars paradis sa...

Så spennende dette ser ut;) Vet jo at du er kresen med hva som kommer opp på veggen- så da må jo dette være noe for seg selv. Og den blusen så veldig fin ut- regner med du gir full rapport fra helgas interiørmekka;) Jeg var innom Ølen møbel - og jeg så at de solgte jielde lamper til en god pris, så tror jeg ville tatt turen dit hvis jeg var deg- en fantastisk butikk..bare synd at jeg bor så langt unna. Håper du fortsatt koser deg i regnet, i dag har jeg tenkt å sparkle ferdig pipa på kjøkkenet..håper jeg får sendt deg en liten mail i løpet av uka. Stor klem fra meg;)

sa...

Lekker bluse ♥
Håper du hadde det kjekt på messen!
Klem Anette