10 februar 2013

m o r s d a g



Dette er et maleri av vår Wilma som engel. Laget av vår fineste storesøster Storemali, 4 år. Du kan lese mer om det her.



Morsdag. Ligge i sengen og  vente på små føtter som lister seg i trappen. Tre små gode gullunger i sengen under en varm mammadyne. Spente små fjes som lurer på om mammaen blir glad for kortet. For tegningen. For pakken. Varm myk pust i øret. Du er den beste mammaen. Lykke. Den fineste morsdagen. Og et stikk i hjertet. Alltid plass til en til under dynen. En tegning som mangler. Et lite fregne-smilefjes med spente øyne som ikke er der. En for lite.

En varm klem til alle dere mammaer som kanskje har kjent litt ekstra på det idag. At det er en for lite der. Til  dere som er innom meg, kjent og ukjent. Spesielt til deg og til deg. ♥ 

10 kommentarer:

ralfefarfars paradis sa...

Jeg blir helt varm om hjertet, du skriver så fint- om det lille stikket som kommer på sånne dager- og av og til(ganske ofte innimellom..) ellers også. B. skulle fylt fire år nå i februar, det er rart å tenke på synes jeg. Selv om man opplever tapet av et barn ulikt- så finner jeg så mye jeg kjenner meg igjen i det du skriver-tusen takk!! Stoor morsdagsklem til deg.

Elisabeth sa...

Takk for at du deler fineste Ingvild <3
Varme klemmer til deg : )

Alberte sa...

En varm klem til deg. Kjenner savnet ditt.

Susi sa...

The warmest big hug to you!

Kine sa...

Sender deg varme klemmer fra kalde Hamar. <3

fam gab sa...

Så fint du deler med deg. Skjønner at slike dager er en merkelig blanding av sorg og glede...
Kan ikke gjøre annet enn sende en stor varm klem gjennom cyberspace til deg!

<3

Gunn Beate sa...

Det er akkurat slik det føltes her også......de nydelige barna, de gode ordene- øyeblikkene som har sin verdi i gull <3 men vi har et barn for lite.....og stikkene i hjertet har vært mange idag. Sender deg en god klem fra en englemamma til en annen <3

Bea sa...

Stor klem til deg :)

Anne sa...

God klem til deg! Wilma vil alltid være med <3

Amelie78 sa...

Takk for klemmen, skjønne deg <3 Godt å bli tenkt på. Du vet jeg tenker på deg også (Instagram). Gratulerer igjen med morsdagen som var! Og det stikket... - så gjenkjennelig. Stikket sammen med takknemligheten for dem vi har. Livet er skjørt - ingenting er for gitt.

Am.