02 desember 2016

for å dele




Noe er forandret, men mye er som før. Desember her hos oss er nesten ikke komplett uten den kaotiske rotetheten som litt oppussing fører med seg. I år har vi gjort det grundig! Her ser dere det som en gang var et gammelt skap. Vi har laget nytt understell, og på toppen ligger en nypusset og impregnert marmorplate. Selve skapet er pusset ned, sparklet, og malt i fargen Jotuns Cashmere, før det er vokset (Liberon). Nå mangler det bare vasken på toppen. Vi krysser fingrene for at marmoren tåler å få et hull på midten uten å sprekke. Men det blir bra?




Jeg er her jeg! Den mørkeste, gråeste novembermåneden ligger bak oss, og hele desember  finnes her foran oss, stappfull av løfter om juleavslutninger, travle kvelder, bakst, samvær og juleforventning. En av mine juletradisjoner er jo denne julekalenderen her på bloggen. Jeg har savnet bloggen jeg. Det å kunne formidle noe med ord, la tankene formes i tekst, skrive for å dele. Så her er jeg igjen, med litt av meg og det som er min verden. Mest interiør, ispedd en god dose barn og familieliv.  Jeg gleder meg til å dele noen løse tanker, et lite knippe stemninger og jeg håper dere er noen der ute som vil følge meg gjennom desembermånenden. Jeg har savnet bloggen, og jeg har savnet dere. Varmt velkommen til å slå følge!






5 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

endelig litt liv i bloggen din <3

amil frå Ho Monika

Elisabeth sa...

Så koselig at du er tilbake! Jeg har savnet bloggen din. Skal bli koselig å følge deg og familien i adventstiden :-)

cathrissico sa...

Så kjekt at du blogger igjen, har savnet det så dette var kos :)

Anonym sa...

Så bra at du blogger igjen:)

Kristine sa...

Fint å lese bloggen din igjen!