03 mars 2011

søøøøøøt




Sånn helt objektivt sett, så er vi her hjemme fullstendig enige om at lillebroren antagelig er den søteste lille gutten i hele verden.  Han har allerede rukket å bli to måneder, og veier omtrent dobbelt så mye som da han ble født (tjukken). Akkurat nå har han begynt å babyprate, og lager de herligste små babylydene man kan tenke seg. Og smiler som en sol! Han ligner ikke noe særlig på lillemalien av utseende synes jeg (dere kan se henne som baby her), men han ligner mye på Wilma. Samme hake, samme ansiktsform. Litt trist, men mest fint.

Som dere ser, med en lillebror i huset sniker det seg inn babyblå effekter både her og der, så kanskje lyseblått blir årets vårfarge her i heimen ;) Det går sakte fremover med gutterommet, og jeg tror nok det vil bli litt lyseblått der også.

Her hos oss er det små gløtt av sol mellom skyene idag, og jeg skal nå sette meg ned og svare på endel  av eposten som har hopet seg opp. Til alle som venter på svar må jeg bare beklage at det tar sånn tid, men jeg forsøker virkelig å svare dere alle. Føler du deg glemt har jeg nok glippet litt, men da mailer du meg bare en gang til håper jeg ;)

Jeg trekker vinneren av skilt fra Ramsign i helgen, så har du ikke meldt deg på ennå, gjør du det bare ved å trykke her. Siste frist!!! Snart helg og vi gleder oss ekstra mye, vi får nemlig besøk av denne utrolig koselige jenten og familien hennes. Gleder oss til å se dere! Ønsker alle koselige besøkende her på bloggen en kjempefin torsdag og takker så mye for alle koselige kommentarer og mailer   Dere gjør blogging gøy!


66 kommentarer:

Fru Fly * Heidi sa...

Helt objektivt så kan jeg bekrefte at han virkelig ER nydelig! *sukk* Skjønner at det er trist og godt på en gang at dere ser mye Wilma i ham. God klem fra Heidi

Mia, New Room Interior sa...

Han er fantastisk nydelig!! :-) Nyt dagene! Klem

Anonym sa...

For en nyyyydelig liten lillebror.
Vakker, rett og slett.

Skjønner at du nyter dagene med en så skjønn liten en i huset.

Klemmer, ellabella

Camilla sa...

Veldig søt! :)

Kristin sa...

For en nydelig, perfekt liten gutt <3 ...og en herlig åpenhjertig blogg! Selv bærer jeg på en liten Wilmer i magen, uke 24 nå, vannet gikk for fire uker siden og fremtiden er usikker. Sterkt og lese om din historie, samtidig som det er godt å se at dere har kommet dere videre på et vis, og nå fått en perfekt liten guttebaby. Takk for at du delte din historie, kan være jeg må inn å lese om dine tanker rundt dette flere ganger. Mye følelser i sving i mammekroppen og dagene går opp og ned. Ikke vet vi hva vi har i vente og ikke vet vi hvordan dette kommer til å ende. Men, håpet er sterkt og ønsket enda sterkere <3 Klemmer fra Kristin

Ramme Alvor sa...

Heilt objektivt, han er den vakraste!!!
Herlege bilder og ein deilig blogpost :)

Klem!

SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

Jag bekrefter herved att han just nu ÄR världens vackraste lilla baby gutt ♥
Han är bara VACKER!

Må vara rart vackert att se igen lilla Wilma i han, det förstår jag. Men det är ju nästan som att det är en mening med det ;D

Jag är så glad för er skull kära mali mo.

Ha en underbar dag & helg

Klem

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Så liten och så vacker babis du har där hemma!
Så vackra bilder!
Ta hand dom er och njut!
Min lilla pris blir snart 9 månader!

Ha en fin dag och helg!

Kram

Kristins Hus sa...

En nydelig liten gutt:-D
...får tankene til å gå tilbake tre år, og min egen lille godgutt.
Luktene, stemningen, roen...;-)
Kose dere med verdens fineste godgutt!
Kristin

Familiene Buer Buer og Kolnes sa...

Utrolig SKJØNN liten gutt!!
Herlige bilder...

god torsdag :)
KLEM carina

Made in Persbo...Carina sa...

Ååååå så sööööt! :)

Kramar, Carina

Herman Grans ♥ sa...

Veldig veldig søt ja :)
Herlig sovestil med armane rett ut og åpen munn!! :D Ha ein flott dag :)

Pafrika Og Belkini sa...

Visst e han søt! Skal heller ikke mangle stimuli, ser jeg ;)
God helg til dere!

Anonym sa...

Så utrolig fantastisk vakker, et lite mirakel:)

Nanna sa...

Nä men vilken sötnos! Så ljuvlig! Grattis!!! :D

Menthe Blanche sa...

So cute!! My daughter had the same musical box (with little winged bears) on her bed :)

Miamor sa...

..ååå søøøt er bare fornavnet på denne lille søtnosen..han er til å spise opp....hadde besøk av søte tante Mimmi med to søte små her på mandag..d var koselig....

rolig feriedag i dag med litt husvask og kanskje en fototur....ha deilige dager dere 4...klem

mi-rachel sa...

nyyydelig!

ANETTESHUS.COM sa...

For noen skjønner bilder, Mali-mo!! Objektivt sett så er han veldig søøøøt:)) Fortsett å kos dere med lillebror ...

STOR klem
Anette:)

Gamletingretten sa...

For et nydelig lite nøste:) Blir helt babysyk jeg:)

Klem Marthe:)

Anonym sa...

såååååå utrolig sjønn liten mann:)helt nydelig.gleder meg til mai,da kommer nemelig lillesøster i hus her:)godt å kose me og lukte på disse søte små.
Ha en flott dag.
Klem Britt Irene

Fru Fjeldhammer sa...

Næmmen hælland dussen så nudelig!
kos dere...

Mona sa...

Så utrolig vakker han er!!! Jeg blir helt babysyk igjen. Men litjtuppa mi er bare 7 måneder, så vi venter litt til!
Veldig fin blogg du har! Vi følger spent med på oppussingen!!

Eple sa...

Kjempefine og koselige bilder!!

Håper dere koser dere masse i den gode baby-boblen lillebror skaper... Det er en helt egen stemning i hjem hvor det er en liten baby- som om lyder og lys er pakket inn i den mykeste bomull. Mmmm :)

Lisa sa...

Ååh så go! Vad härligt att vara hemma med en liten söt skrutt :) Klem

HildeS/Frøken Fryd sa...

Så nydeleg han er.

Husk at: "Det finnes bare ett virkelig vakkert barn i verden.
Og hver eneste mor har vært så heldig å få det".
H

MiaNostalgia sa...

Så flotte blider du har tatt av en skjønn liten babygutt! Selvsagt synes jeg at vår lille Nostalgutt er verdens søteste, men helt objektivt sett er lillebror nyyydelig!!! :-)

PS.Blir kjekt å se barnerommet ferdig, og det var en flott rustikk murvegg dere har bak barnesenga.

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Nydelig. Sukk! Du er heldig, skulle gjærne hatt en liten lillebror. Savner de babylydene og ikke minst luktene. Babyer lukter så vidunderlig godt.
Kos dere mass.
Klem:)

Tina sa...

Han er helt fantastisk nydelig! Det er noe helt spesielt med små babyer som sover, gir en veldig indre ro å beundre dem da.

Er teppet som ligger over ham det du strikket?
Kunne du i tilfellet laget et innlegg med oppskrift på det? Synes det er så nydelig!
Hvis ikke du vil lage et eget innlegg, kunne jeg evt. sendt deg en mail, slik at du kan sende meg oppskriften?

Hører fra deg!
Ha en fortsatt nydelig da :)

Unknown sa...

For en nydelig gutt! Blir nesten litt verpesyk her. :) Ha en god helg!

Unknown sa...

Hei. Så nydelig innlegg:) Men du, kan du hjelpe meg med en ting? Hva slags lekegrind hr du? Den ser sånn akkurat passe stor ut, og akkurat passe nostalgisk til det lille huset her!Leter etter en som er hvit, solid, og ikke alt for stor, til lillegutt kommer en gang i mai:)
Hilsen Ida

Unknown sa...

Nyyydelig innlegg, Mali-mo!
Jeg er veldig enig i at han er supersøt!
Ååååh, nå ble jeg nesten verpesyk;) Savner å holde en liten baby, og snuse inn den deilige lukten av dem..
kos dere masse med Lillebror!

Klem!

mali-mo sa...

Tina:
tusen takk for fine ord!

Jeg skal se om jeg ikke får rotet meg til å skrive ned oppskrft og legge ut her på bloggen, er manmge som har spurt etter det ;)

Jeg strikket teppet etter slik jeg husket "lillelam" teppets mønster. Ellers er du selvsagt hjertelig velkommen til å maile meg...jeg svarer etterhvert som tiden strekker til;)

mali-mo sa...

Ida Elise;

lekegrinden vår er i hvitvasket tre, ca 1 x 1 m. Jeg tror jeg kjøpte den på Simobutikken heri Bergen, men det er nok like å få kjøpt andre steder. Jeg tror merket er BabyDan. Jeg er veldig fornøyd med den, syns det er lurt å ha et trygt sted å legge fra meg babyen selv om han er liten ennå og ikke akkurat stikker av ;)

umulie sa...

Jeg er enig i at han må være den fineste babygutten i verden! Vi har verdens fineste 6 åring og skolegutt som lillebror :)

Snart helg igjen- håper den blir god!

krinkelkroken sa...

Aldeles nuuudelig er han, tenker dere koser dere:)
Gleder meg veldig til vi får en liten igjen til sommeren.
Kjempeglad for at du deler bilder av nurket!

Karina Lange sa...

Heisan!
Hadde bare så lyst til å sende deg noen ord. Har følgt bloggen din i lang tid og har virkelig satt pris på å bli litt "kjent" med deg og familien din ;)

Blir utrolig inspirert hver gang jeg leser innleggene dine!

Jeg bor i Canada sammen med mannen min (canadisk) og vår nydelige prinsesse (Linnea) på 3 år.
Vi jobber som fotografer og har tenkt på dere flere ganger i forbindelse med det. Nå når jeg fikk se den aldeles nydelige prinsen deres, kunne jeg bare ikke la være å skrive deg.

Vi skal til Norge i april/mai (6 uker) for å gjøre en del fotojobber og besøke familie og venner. Planen er å komme til Bergen første helgen i mai for å gjøre et par fotograferinger der.
Vi har kun EN ledig plass igjen, og lurer på om dette hadde vært noe for dere ?
Vi kunne tatt bilder både inne i det nydelige huset deres, men også en god del bilder ute ;)

Her er en link til hjemmesiden vår. Kanskje du finner noe du liker her :)
http://amadeusstudios.com
Bloggen vår: http://www.markandkarinalange.com/blog

Gleder meg til å høre fra deg ;)
Ha en nydelig kveld der hjemme.
Karina

ELLEMELL sa...

for et herlig lite nurk!
2 måneder allerede- tiden går jammen meg fort!
Har lillebror fått navn ennå?;)

klem ellemell

Jannes lille sted sa...

Aldeles nyydelig liten gutt!
Kos dere masse med lillebror!

Klemmer Janne Merethe

Stines Hjem - Livet på landet sa...

**FOR en hjerteknuser!!!!

Med kjæleik til livet sa...

søtt - søtt - søtt ;)

Smilla sa...

Han ER utrolig vakker :-) Nyt dagene.

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så MYE:::

de vakreste bildene av den skjønneste prinsen...
nydelige bilder Mali-mo--

kos dere masse med han O=)

klemmer

Whitebite sa...

vakreste lilleboren!!

Hem och Lycka sa...

Han är helt ljuvligt söt, redan 2 månader, tänk vad tiden går fort! Filippa fyller 1 månad idag!

kram Mia

Johanne Brekkevold sa...

Hyggelig jente du får på besøk ja, du må hilse så mye!!

Skjønn skatten din, ser mye Alma i Oliver vi også. Litt godt og litt trist.

Forever Love sa...

For en noen fiine bilder av en perfekt liten gutt!
Håper dere har gode dager.

God klem fra Tonje

w sa...

Han er jo bare skjønn:)

Ha en flott helg:)
W

Ragnhild S sa...

For en vakker liten prins;)

Line fra huset på landet sa...

Nommin. Helledussen da. Ja, du har en vakker guttebaby! Ingen tvil om det!
Ha en herlig helg.
Kos og klem fra Line

Tove `blogg verden sa...

NYDELIG : ) nesten så jeg får lyst på en lillebror til mine 3 jenter ; )
Nyt dagene med dine små : )
Klem Tove

Anna Lisa sa...

For eit herleg nurk!!! Så nydelig!!!
Slik uro over senga har mine barn også hatt. Fin og nøytral i fargane.
Ha ei fin helg
Klem Anna Lisa

PillePalle sa...

Ja, helt enig, bare søt!
Ha en fin helg. Klem PiPa

Annie sa...

Helt nydelig :)
Er det rart jeg av og til får lyst på en til, og en til, og en til?

Fin lørdag!

Katta sa...

Oooh så söt! :) Och så vackert sängen står där med tegelväggen omkring.

Anonym sa...

Såå glad for at dere har fått en liten prins, og ikke mist at alt står bra til med dere alle! (har ikke vært innom på bloggen din de siste mnd)

all lykke til deg og familien din, fra mor til 4

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Awwwe! Han er til å spise opp, nydelig, og helt enig- søøøt!
Klem

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Han var bare heeeelt skjønn! Lyseblått blir nok fargen i år, ja! Kos dere videre!

Klem Cathrine :-)

Fra huset i svingen sa...

Han var utrolig nydelig, kjempeflotte bilder :-D

Klem Karianne

MonjaHelene sa...

Han er aldeles nydelig!!:)*smelt*Utrolig fint og behagelig i sovekroken hans også.Veldig fine blåfarger.:)
Klem fra Monja

Marte sa...

Han er supersøt!:))

Kos dere,klem fra meg og mini:)

Lottemora sa...

Nydelig altså!!

Ha en fin kveld. Hilsen Lottemora

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Nydelig gutt dere har fått:)
Jeg har en liten prinsesse her som er 8 dager gammel,moro med disse søte små:)

ha en fin søndag!!!

Klem Linda:)

Fryd & Sjarm sa...

Heilt fantastisk nydelig! Et lite mirakel.

soisses-dasleben sa...

SO beautiful!!!! the lips... :)

Camilla sa...

Jeg er en av de stille leserne som kikker innom fra tid til annen, og jeg må virkelig si at det gleder meg at dere har fått en nydelig liten gutt:-D Gratulerer så mye:)) Han er vakker!